منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته ۱۲۱ روز هوای ناسالم داشتیم و با توجه به پدیده وارونگی هوا در فصول سرد نیاز است قانون هوای پاک در استان اصفهان با دقت اجرا شود و امسال هم از ابتدای سال تاکنون ۲۱ روز آلوده را پشت سر گذاشتیم.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه در چهارراه مواصلاتی کشور قرار گرفته است و تردد خودروهای سبک و سنگین از این استان به عنوان یکی از علل آلودگی هوا تلقی می شود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۲۱ روز هوای ناسالم داشتیم و با توجه به پدیده وارونگی هوا در فصول سرد نیاز است قانون هوای پاک در استان اصفهان با دقت اجرا شود و امسال هم از ابتدای سال تاکنون ۲۱ روز آلوده را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اطلس آلودگی منابع آب استان اصفهان تهیه شده است و طبق این اطلس منشا آلودگی منابع آبی مشخص می شود. ۴۲ ایستگاه پایش کیفی آب بر سلامتی آب شرب در استان اصفهان نظارت دارد.

وی اضافه کرد: به ۳۱۰ روستای استان اصفهان از طریق تانکر آبرسانی می شود و با توجه به گرمای زودرس و کمبود بارشها نیاز است که در تمام بخش های صنعتی، کشاورزی، خانگی مصرف بهینه آب در اولویت قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =