منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ ماینر استخراج رمزارز با مصرف ۹.۵ مگاوات برق که معادل مصرف ۱۹ هزار مشترک خانگی است شناسایی و ضبط شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: جلسه مدیریت اضطراری بار در مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد و تاکیدات ویژه ای بر مصرف بهینه برق به تمام ادارات و سازمان های دولتی ابلاغ شد. 

وی افزود: مقرر شد میزان مصرف برق در بانک ها تا میزان ۵۰ درصد کاهش یابد و دستگاه های سرمایشی در دمای ۲۶ درجه تنظیم شود؛  بر همکاری صنایع در مصرف بهینه برق تاکید شد و به تمام بخش ها ابلاغ شد تا ژنراتورها و مبدل های برق را در مدار قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر برخورد قانونی با مشترکین پرمصرف گفت: شناسایی و برخورد با مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: در هفته گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ ماینر غیرمجاز با مصرف ۴ مگاوات در اصفهان شناسایی و با ضبط این ماینرها با فعالان غیرقانونی این حوزه برخورد شد.

شیشه فروش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ ماینر با مصرف ۹.۵ مگاوات برق در استان اصفهان شناسایی شده است که به طور غیرمجاز نسبت به استخراج رمزارزها اقدام می کردند.

وی اضافه کرد: مصرف ۸ هزار و ۵۰۰ ماینر معادل مصرف ۱۹ هزار مشترک خانگی در استان اصفهان است چرا که هر مگاوات معادل برق مصرفی بیش از دو هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شد با تامین برق اضطراری توسط شهرداری ها تامین برق در چهارراه ها دچار اختلال نشود و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اداره برق مشکلی در امتحانات حضوری دانش آموزان رخ ندهد.

وی افزود: از ابتدای خرداد ماه در استان اصفهان، مدیریت اضطراری بار منجر به گیرافتادن ۱۴۰ نفر در آسانسورها شده است و بخش های صنعتی به ویژه در بخش تولید موادغذایی خساراتی به همراه داشته است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =