موسوی روابط عمومی توکا فولاد

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد گفت: روابط عمومی فلسفه مدیریت است؛ به این شکل که اهداف استراتژی و تفکرات مجموعه مدیریت در زمینه مسائل مختلف در حیطه اجتماع و عموم جامعه که سیاست‌گذاری آن توسط مدیرعامل انجام می‌شود را به مرحله اجرا می‌رساند.

سید رضا موسوی در گفت‌وگو با ایراسین در خصوص جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: روابط عمومی مجری سیاست‌های مدیریت در حوزه‌های مربوطه شرکت است؛ به عنوان مثال در هلدینگ توکافولاد، یکی از گزینه‌های مهم ایجاد رضایت حداکثری بین سهامداران و ذی‌نفعان از مجموعه است زیرا توکا فولاد به عنوان یک نهاد مالی با سرمایه‌گذاری باند مدت کنترل و راهبری بیش از بیست و پنج شرکت مستقل را به عهده دارد که از این مجموعه شش شرکت با نمادهای توریل، حآسا، حتوکا، کتوکا، کاذر، شتوکا در حال حاضر شرکت‌های بزرگ بورسی آن به شمار می‌آید و به تبع آن سهامداران متعدد و بسیار زیادی دارد، بنابراین رضایتمندی سهامداران به ویژه سهامداران عمده علی الخصوص شرکت فولاد مبارکه برای مجموعه روابط عمومی که مجری سیاست‌های مدیریت در حیطه وظایف خود است، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در اولویت فعالیت‌های این واحد قرار دارد.  

وی ادامه داد: همچنین انعکاسی که از سوی سهامداران مجموعه وجود دارد توسط روابط عمومی به مدیر عامل مجموعه انتقال می‌یابد. در واقع روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیریت‌ و ذینفعان آن سازمان است.

تشکیل کمیته‌های مختلف و تخصصی توسط ستاد روابط عمومی

موسوی در خصوص اقدامات برجسته صورت گرفته از سوی روابط عمومی هلدینگ توکافولاد نیز گفت: از آنجایی که گروه توکافولاد شرکت‌های مختلف را در برمی‌گیرد، در ستاد روابط عمومی هلدینگ توکا فولاد کمیته‌های مختلفی را ایجاد کردیم که از جمله آن‌ها می‌توان به کمیته تشریفات و کمیته نمایشگاهی به عنوان بزرگترین کمیته‌های هلدینگ اشاره کرد.

وی افزود: تدوین و بررسی جدید آیین‌نامه‌ها، شرح وظایف کمیته‌ها نیز توسط روابط عمومی مجموعه به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفته و با نظارت واحد تضمین کیفیت مجددا تدوین گردیده اند. همچنین بیش از ۷۰ مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت‌های زیرمجموعه توسط ستاد روابط عمومی هلدینگ توکا فولاد  در این مدت دو سال برگزار شده است. حضور پررنگ و به معنای واقعی هلدینگی در نمایشگاه، استقرار سیستم ۵s در روابط عمومی ستاد هلدینگ توکافولاد با عنوان ساماندهی، پاکیزه سازی، نظم و ترتیب، استانداردسازی و انضباط، پایش روزانه پرسنل برای پیشگیری از ویروس کرونا در قالب سیستم هوشمند و اپلیکیشن، طراحی و پیاده سازی سیستم پاسخگویی آنلاین به سهامداران و ذی نفعان در کنار واحد امور سهام، ایجادگروه‌های مجازی متعدد اطلاع رسانی به ذی نفعان و در نهایت یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط روابط عمومی، طراحی کامل و جامع و پیاده سازی وب سایت توکافولاد بوده است که در حال حاضر، ماهانه بیش از چهل هزار مخاطب دارد.

وی افزود: در عین ایفای مسئولیت اجتماعی توسط روابط عمومی، انتخاب این واحد به عنوان واحد نمونه در تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ در دی ماه ۹۹ در راستای دستیابی به بالاترین سطح ارائه خدمات، طراحی و تدوین اینفوگرافی و کاتالوگ توکافولاد و در نهایت مبحث  آموزش و جانشین پروری در چارچوب سیاست‌های مدیریت هلدینگ همگی محقق و اجرایی شده است.

موسوی در پایان ضمن تشکر از مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: در این چند ماه اخیر به شکل کاملا متفاوتی فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه در سطح و بطن جامعه منعکس می‌شود؛ به گونه‌ای که بسیاری از افراد (عموم جامعه) که با فولاد آشنایی نداشتند، در جریان فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه و رکوردهای حیرت آور تولید و... قرار گرفتند. از این رو روابط عمومی هلدینگ توکا فولاد به عنوان سرباز و همیار روابط عمومی گروه فولاد مبارکه، در هر لحظه آماده اجرا و پیاده سازی استراتژی تدوین شده در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =