زارع

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی حامی ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی هستند.

کریم زارع در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان مهمترین واحد صنعتی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی حامی نیازمندان است به گونه ای که هم اکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی از کارکنان این شرکت بزرگ صنعتی هستند.

وی با تاکید بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: همواره مدیرعامل مجموعه شرکت فولاد مبارکه حامی نیازمندان جامعه بوده است و پرسنل این شرکت ماهانه ۱۴۲ میلیون تومان برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی کمک می کنند و قطعا از بهترین حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) کارکنان شرکت فولاد مبارکه هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در خاتمه گفت: شرکت فولاد مبارکه با ایفای مسئولیت اجتماعی همواره حامی نیازمندان جامعه بوده است و مطمئنا همواره تعداد زیادی از پرسنل آن شرکت به صورت غیر رسمی در حمایت از نیازمندان سهیم خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =