• ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
  • کد خبر: 13738
  • readingTime: ۲ دقیقه
ضایعات آلومینیومی

ضایعات سفاله آلومینیوم نرم با ۶.۸ درصد رشد قیمتی، بیشترین رشد قیمت هفتگی را نسبت به سایر ضایعات از آن خود کرد.

به گزارش ایراسین، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات آلومینیوم نرم، بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه، با رشد ۱.۱ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۴۲ هزار و ۱۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۲ هزار و ۶۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات آلومینیوم خشک در روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت با رشد ۰.۹ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۳۵ هزار و ۴۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۳۵ هزار و ۷۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات رادیات آلومینیوم نیز در روز ۹ اردیبهشت ماه، ۰.۹ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن، ۳۳ هزار و ۹۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی یک روز

طبق نمودار ۱، ضایعات سفاله آلومینیوم نرم در روز ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات آلومینیومی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن نسبت به روز گذشته یک درصد افت داشت و ۲۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات رینگ آلومینیومی نیز در روز ۹ اردیبهشت ماه، با قیمت ۴۷ هزار ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۳ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۴۷ هزار و ۹۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

ضایعات زینک در روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه، سومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه با افت ۰.۱ درصدی  نسبت به روز گذشته، از ۴۹ هزار و ۱۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۴۹ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

افزایش قیمت برخی ضایعات طی یک هفته اخیر

طبق نمودار ۲، در روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، قیمت سفاله آلومینیوم نرم نسبت به هفته گذشته دوم اردیبهشت ماه، ۶.۸ درصد رشد قیمت داشته و از ۲۳ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

همچنین ضایعات قوطی رانی در روز اول اردیبهشت ماه، رشد قیمت ۶.۵ درصدی را نسبت به هفته گذشته دوم اردیبهشت ماه تجربه کرد و از ۲۷ هزار و ۱۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۸ هزار و ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید و رده دوم افزایش قیمت هفتگی را به خود اختصاص داد.

همچنین ضایعات آلومینیوم نرم نیز با قیمت ۴۲ هزار و ۶۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، رشد ۶ درصدی را نسبت به هفته قبل که قیمت آن ۴۰ هزار و ۱۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و در رده سوم افزایش قیمت هفتگی قرار گرفت.

منبع: فلزات آنلاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =