دانش بنیان

مدیرعامل شرکت دانش بنیان صنعتگران ارتعاش پردازش گفت: رشد شرکت های دانش بنیان در گرو تغییر نگرش مدیران صنایع است.

برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد فرصتی شده است تا فعالان این حوزه از ایده پردازان، فن پردازان، استارتاپ‌ها و شرکت های دانش بنیان در این جشنواره حضور چشمگیر داشته باشند، به همین منظور خبرنگار ایراسین به سراغ یکی از این شرکت های فعال رفته است و با مهدی هدیه لو مدیر شرکت صنعتگران ارتعاش پردازش  گفتگویی داشته است که ماحصل آن در ادامه می‌آید؛

با چه پیشنهادی در این نمایشگاه شرکت کردید و یک توضیحاتی در مورد ایده‌هایتان بفرمایید؟

 زمینه فعالیت ما اتوماسیون صنعتی و ساخت سیستم های توزین است، تقریبا می شود گفت محصولات ما در همه صنایع قابل استفاده است که یکی از آنها صنایع فولاد است.
صنایع چگونه می توانند به شرکت های دانش بنیان همچون شما کمک کنند؟
این موضوع تا حدود زیادی تابع نگرش مسئولین و مدیران شرکت های فولادی است، درواقع این مدیران باید علاقه مند باشند که بیشتر از محصولات داخلی استفاده کنند تا از محصولات خارجی.

ما بسیار علاقه مندیم که در ایران وشرکت های داخلی بومی سازی به معنای واقعی آن اتفاق بیفتد، بعضا دیده می شود یک سری اقدامات به عنوان بومی سازی اعلام می شود اما وقتی به صورت تخصصی به آن نگاه می شود میینیم که با بومی سازی فاصله زیادی د ارد.

ما امیدواریم با تداوم این جشنواره ها فرصت های جدیدی برای شرکت های دانش بنیان ایجاد شود و به دنبال آن رشد و توسعه یافتگی کشور را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =