لیگ قهرمانان اسیا.ذوب اهن ایران و الوصل امارات

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا فردا در مرحله گروهی با حضور نمایندگان ایران آغاز می شود.

به گزارش ایراسین، هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی روز چهارشنبه آغاز می شود و چهار نماینده شایسته ایران به مصاف حریفان خود در گروه های مختلف می روند. طبق برنامه روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ سه نماینده ایران یعنی پرسپولیس، تراکتور و فولاد به میدان می رود و استقلال نیز در ساعت ۰۰:۴۵ روز جمعه ۲۷ فروردین به مصاف الاهلی عربستان میزبان گروه C  خواهد رفت.

از گروه E  پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹ بعدازظهر در استادیوم جواهر لعل نهرو گوا، الوحده امارات را پیش روی دارد. پرسپولیس که به دلیل قهرمانی در لیگ ایران به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و در سید یک نیز حضور یافت، هم اکنون نیز در رده نخست جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. سرخ ها در ۲۰ بازی گذشته ۱۱ پیروزی، ۸ تساوی و ۱ شکست در کارنامه خود داشته است. آن ها همچنین آمار ۲۷ گل زده و ۱۰ گل خورده به ثبت رسانده اند و با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند.

پرسپولیس همچنین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مس نوین کرمان، تیمی از لیگ دسته دو را شکست داد.پرسپولیس فصل گذشته موفق شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و حالا دوباره می خواهد این روند خوب را تکرار کند. خریده شدن شهریار مغانلو و مهدی ترابی و همچنین پایان یافتن محرومیت عیسی آل کثیر، می تواند پرسپولیس را در آسیا کمک کنند.

اصلی ترین مشکل سرخ ها در این بازی، ابتلای سعید آقایی و همچنین فرشاد فرجی به کرونا است و سرخ ها فردا در پست دفاع راست دچار مشکل هستند و باید یک بازیکن را در پست غیرتخصصی بازی بدهند. در آن سوی میدان، الوحده امارات به خاطر مقام سومی در فصل گذشته لیگ امارات موفق شد راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شود و در این مرحله موفق شد با پیروزی ۲ بر ۱ برابر الزورای عراق راهی مرحله گروهی شود.

الوحده در لیگ امارات روزگار خوبی ندارند و به احتمال فراوان سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را نیز کسب نمی کنند. الوحده در ۲۳ بازی گذشته، ۹ پیروزی داشته است، ۸ تساوی و ۶ شکست. آن ها همچنین آمار ۴۱ گل زده و ۲۹ گل خورده را به ثبت رسانده اند و با ۳۵ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارند. الوحده همچنین در جام رئیس دولت امارات برابر النصر امارات حذف شد و در جام اتصالات نیز برابر الوصل امارات شکست خورد و حذف شد.    

شکست پاختاکور یعنی گام نخست محکم برداشتن

از گروه  Bو از ساعت ۱۹:۳۰ تراکتور در اولین بازی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود. تراکتور به عنوان یکی از پر طرفدارترین تیم های آسیا این بار در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال موفقیت است تا هواداران پرشور خود را خوشحال کند. هرچند در لیگ برتر ایران نتایج خوبی کسب نکرده است. پاختاکور نیز سال گذشته در لیگ ازبکستان به قهرمانی رسیده بود، در فصل جاری هم با کسب پنج پیروزی پیاپی ۱۵ امتیازی و صدرنشین سوپر لیگ ازبکستان است. اگر شاگردان خطیبی این دیدار را با پیروزی پشت سر گذارند گام نخست را بسیار محکم برداشته اند.

سخت‌ترین بازی فولاد ایران

در سومین بازی نمایندگان ایران در روز چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ شب فولاد ایران بازی بسیار سختی را مقابل السد قطر دارد، فولادی ها در بازی پلی آف با نتیجه پرگل چهار بر صفر العین امارات را شکست داد. جواد نکونام پیرامون بازی السد گفت: فردا سخت‌ترین بازی خود را در مرحله گروهی انجام می‌دهیم چون هم اولین بازی است هم با السد قطر بازی داریم تیمی که مدعی قهرمانی است. بسیار بازیکنان با کیفیتی دارد چند بازیکن معروف دارد که همه می‌شناسند مثل سانتی کازولا البته اکرم عفیف نیز غایب است. بازیکنان ملی‌پوش دیگر و همچنین بازیکنان خارجی خوبی دیگری هم دارد برای ما باعث افتخار است که با تیم قدرتمند و پرستاره بازی کنیم.

استقلال ایران به نظر می رسد بازی آسانی مقابل الاهلی عربستان   دارد چراکه این تیم عربی دو سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰:

پرسپولیس ایران–الوحده امارات      ساعت ۱۹   بعدازظهر

پاختاکور ازبکستان–تراکتور ایران   ساعت ۱۹:۳۰  بعدازظهر

السد قطر- فولاد ایران       ساعت ۲۲:۳۰ شب

پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰:

شهرخودرو مشهد-ذوب آهن اصفهان  ساعت  ۲۰:۳۰ شب

جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰:

استقلال ایران – الاهلی عربستان   ساعت ۰۰:۴۵ بامداد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =