پرسپولیس

تیم‌ پرسپولیس ایران با یک گل در نخستین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از سد الوحده امارات گذشت.

به گزارش ایراسین، در دیدار نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه E تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات به میزبانی استادیوم جواهر لعل نهرو گوا از ساعت ۱۹ به وقت ایران به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی با تک گل سید جلال حسینی از سد حریف اماراتی گذشت. پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرد و در این بین حرکات تکنیکی مهدی ترابی پُتکی بود بر سر بازیکنان الوحده بود.

هرچند اماراتی ها پس از ده دقیقه خودشان را پیدا کردند و در نیمه نخست چشم به ضد حملات و گلزنی عمرخربین داشتند. حربه هنک تن کاته سرمربی الوحده شوت از پشت محوطه جریمه بود. اما پرسپولیسی ها به حملات خود ادامه دادند و پس از به لرزه درآوردن دیرک افقی دروازه راشد علی در دقایق اول بازی، در دقیقه ۴۰ بازهم منجی پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی با یک ضربه کاملا فنی شادی را به نیمکت پرسپولیسی ها آورد، بازی در نیمه نخست با گل سید جلال حسینی به پایان رسید. در نیمه دوم الوحده امارات سعی بر جبران نتیجه داشت اما یحیی گل محمدی با تعویض‌هایی که انجام داد حملات نصف و نیمه اماراتی ها را خنثی کرد و در اولین گام اولین سه امتیاز را کسب نمود.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو(کمال کامیابی نیا ۷۷)، سیامک نعمتی، امید عالیشاه (عیسی آل کثیر ۷۰) و مهدی ترابی (علی شجاعی ۹۱)  سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب الوحده امارات : راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، خمیس اسماعیل (اسماعیل مطر۶۴)، عبدالله الکربی (منصور الحربی۸۲)، لی می یونگ‌جو، احمد راشد، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین        سرمربی: هنک تن کاته

تیم داوری: هیرو یوکی کیمورا (داور وسط)، تاکومی تاکاگی (کمک داور اول)، ایسائو نیشی هاشی (کمک داور دوم)، هنا هتاب (داور چهارم)، رونی جان سوهاتریل (ناظر بازی) و ولادیسلاو سیتین (ناظر داوری)

کارت زرد: احمد راشد(۲۶)، خمیس اسماعیل(۴۳) از الوحده – امید عالیشاه(۵۵) از پرسپولیس

دقایق حساس:

دقیقه ۲: ضربه بی دقت احسان پهلوان از زاویه بسته به مدافع الوحده برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۸: مهدی ترابی با حرکات  تکنیکی از دو مدافع الوحده عبور کرد که پاس عرضی وی با برخورد به بازیکن حریف بلوکه شد و در برگشت روی سر شهریار مغانلو فرود آمد که ضربه سر وی پس از دفع توپ راشد علی به تیرک افقی دروازه اصابت کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: شوت روی پای شهریار مغانلو را راشد علی مهار کرد.

دقیقه ۲۱: شوت زمینی عمر خربین از پشت محوطه را حامد لک جمع کرد.

دقیقه ۲۲: ارسال کوتاه فارس جمعه از سمت راست زمین و شوت سرضرب و خطرناک ماتاوز با کمترین اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۳۱: ضربه خطرناک عمر خربین از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: ارسال ضربه خطا توسط مهدی ترابی با ضربه سر خطرناک حسین کنعانی زادگان از بالای دروازه به بیرون رفت.

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۴۰ توسط سیدجلال حسینی: در این دقلیق بود که پرسپولیسی ها روی دروازه الوحده خیمه زده بودند که در یک رفت و برگشت، مهدی ترابی با پاس رو به عقب سید جلال حسینی را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این مدافع با تجربه با یک ضربه فنی نماینده ایران را به گل رساند.

دقیقه ۴۱: ارسال کرنر مهدی ترابی با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد که خمیس اسماعیل توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۴۶: ضربه عمر خربین با با نوک انگشتان حامد لک تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۶۵: مهدی ترابی پاس عمقی شهریار مغانلو را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه ۸۰ : مهدی ترابی در محوطه جریمه الوحده با تکل عبدالله حمد سرنگون شد که داور ژاپنی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =