• ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
  • کد خبر: 12698
  • readingTime: ۲ دقیقه
پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز شنبه برای سفر به کشور هند با دردسرهای زیادی مواجه شد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس ایران قرار بود صبح شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مقصد هند پرواز کند، اما به دلیل کارشکنی های کشور میزبان، هواپیمای پرسپولیسی ها در نهایت ساعتی پیش تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

این تیم قرار بود ساعت ۱۰:۴۰ با پرواز چارتر هواپیمایی وارش برای حضور در رقابت های گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا عازم گوا شود و با وجود ارسال تاییدیه از سوی هندی‌ها برای ورود کاروان پرسپولیس به این کشور، مجوز پرواز سرخ‌پوشان از سوی نیروی دریایی هند که فرودگاه گوا را در اختیار دارد صادر نشد.

در ادامه پس از پیگیری‌های مدیران باشگاه پرسپولیس این مجوز صادر و قرار شد اعضای این تیم عصر امروز به هند سفر کنند. آنها حدود ساعت ۱۶:۵۰ وارد هواپیما شدند اما تکملی فرم‌های خوداظهاری که از سوی هندی‌ها در اختیار کادر پرواز قرار گرفت سبب شد بازهم این پرواز به تاخیر بیافتد. در نهایت پس از ساعت‌ها معطلی کاروان این تیم حدود ساعت ۱۸:۴۰ تهران را به مقصد گوا ترک کرد.

حسینی: امروز یا فردا متوجه می‌شوید چه کسی واکسن زده است!

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به هند در خصوص وضعیت این تیم گفت: شرایط خوبی نیست و ما از صبح معطل هستیم. باید برویم و ببینیم در هند چه خبر است. هر کسی هر کاری کرده متأسفانه این شرایط ماست. مطمئناً کار سختی داریم. وقتی هند میزبان می‌شود، وضعیت همین است. امروز یا فردا می‌بینید که بازیکنان ما کرونا گرفتند و آن وقت متوجه می‌شوید چه کسی واکسن زده است!

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز اظهار داشت: وضعیت ما خوب است که آخرین بازی لیگ را هم با برد پشت سر گذاشتیم و روحیه خوبی داریم. امیدوارم به هند برویم، نتایج خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به شرایط کرونایی و اینکه قرنطینه‌ای هم در هتل وجود ندارد که کار بازیکنان را برای حفظ سلامتی سخت می‌کند، گفت: ما هم شنیده‌ایم شهری که در آن هستیم آزاد است و قرنطینه نیست. به هر حال خودمان باید رعایت کنیم و تا جایی که ممکن است با پزشک تیم هماهنگ می‌کنیم. بیرون که نمی‌رویم اما همه چیز را باید رعایت کنیم. هدف ما صعود از گروه‌مان است و به همین دلیل به هند می‌رویم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حریفان این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: سه تیم دیگر، خوب هستند. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان می‌آیند، پتانسیل صعود از گروه‌شان را دارند. ما هم پرسپولیس هستیم و دوره گذشته فینالیست بودیم. امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =