فولاد ایران

در هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا تیم فوتبال فولاد ایران با یک گل مغلوب السد قطر شد.

به گزارش ایراسین، در جریان هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D، تیم های فولاد ایران و السد قطر دوشنبه شب ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰ به میزبانی استادیوم ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با یک گل مغلوب شد.

این دیدار برای فولاد ایران بسیار مهم و حساس بود چراکه تا قبل از این مصاف، شاگردان نکونام با ۵ امتیاز رده سوم بودند و شاگردان ژاوی ۷ امتیازی و پس از النصر عربستان ۸ امتیازی رده دوم جدول رده بندی گروه D قرار داشتند.

فولاد که محکوم به کسب هر سه امتیاز بود، تا دقیقه ۲۰ توپ بیشتر در میانه زمین ضربه خورد اما پس از آن فولادی ها برتری محسوسی نسبت به شاگردان ژاوی داشتند اما هیچکدام از تیم ها درنیمه نخست به گل برتری نرسیدند.

در نیمه دوم السدی ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و چند موقعیت گلزنی داشتند که بالاخره دقیقه ۶۴ این تلاش توسط نام تائه هی به ثمر نشست و شاگردان ژاوی یک بر صفر پیش افتادند.

در دقایق باقیمانده بازی، بازیکنان فولاد برای گلزنی تلاش کردند اما خط دفاعی السد بسیار با تجربه عمل نمودند تا با این پیروزی با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه D شوند.

در دیگر بازی نیز النصر عربستان ۲ بر یک مغلوب وحدات اردن شد تا خیال ژاوی برای صعود راحت باشد.

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهران درخشان مهر (وحید حیدریه۲۹) ، مجتبی نجاریان، زبیر نیک نفس (محمد قاسمی نژاد۸۴)، محمد آبشک (صابر حردانی۷۵)، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده (حسین ابراهیمی۷۵)، ساسان انصاری (محمد ابراهیمی۷۵)، لوسیانو پریرا         سرمربی: جواد نکونام

ترکیب السد قطر: مشعل برشام، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد وعد (سالم الهجری۷۰)، نام تای هی (علی اسد ۹۰)، حسن الهیدوس (یوسف عبدالرزاق۸۲)، بغداد بونجاح،گیلرمه، بوعلام خوخی و سانتی کازورلا          سرمربی: ژاوی هرنادز

تیم داوری:

کارت زرد: لوسیانو پریرا (۱۸) از فولاد ایران- محمد عدو (۱۸)، پدرو کوریا (۲۵)، سانتی کازورلا (۳۴)، مشعل برشام (۹۳) از السد قطر

دقایق حساس:

دقیقه ۲۰: ارسال تند و سریع الهیدوس به پای آبشک برخورد کرد و توپ به شکل بسیار خطرناک و عجیبی با فاصله ای اندک از کنار دروازه فروزان به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۲۶: ساسان انصاری پس یک حرکت در عمق توپش را به تور کنار دروازه کوبید.

دقیقه ۲۷: ارسال کازورلا از سمت راست به درون محوطه جریمه به به انصاری برخورد کرد و فروزان در حالیکه روی زمین افتاده بود، توپ را روی خط نگه داشت .

دقیقه ۳۳: پاس رو به بیرون پاتوسی ، در پشت محوطه جریمه السد به زبیر نیک نفس رسید که این بازیکن با بی دقتی محض توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۴۷: پاس بلند و مستقیم کازرولا به نام تائه هی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مجتبی نجاریان به شکل خطرناکی به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۶۰: ارسال به درون محوطه جریمه فولاد قبل از الهیدوس، به حیدریه رسید و این بازیکن در حالی که با استپ سینه قصد داشت توپ را به فروزان برساند، این توپ در حال خروج از زمین و تبدیل به کرنر بود که فروزان با تلاش فراوان مانع از کرنر شدن این موقعیت شد ولی توپ از دستان او خارج شد و الهیدوس به توپ رسید و با یک پاس رو به بیرون بغداد بونجاح را صاحب توپ کرد و او در مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود که شوت او را کولیبالی از روی خط دروازه بیرون کشید.

*گل اول السد قطر دقیقه ۶۴ توسط نام تائه هی: ارسال الهیدوس از سمت راست با ضربه سر نام تائه هی  تبدیل به گل شد.

دقیقه ۶۶: ارسال خوب احمدزاده به روی دروازه به پاتوسی رسید و وی این فرصت خوب را از دست داد و توپ را بااختلاف به آسمان زد.

دقیقه ۷۰: ارسال ساسان انصاری به روی دروازه با خروج اشتباه مشعل برشام گلر السد همراه شد و ضربه سر کولیبالی با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۱: پاس پاتوسی در موقعیتی تک به تک در گوشه محوطه جریمه به پریرا رسید که شوت این مهاجم را مشعل برشام مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =