رضا شهرستانی 1

عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران گفت: فولاد مبارکه و زیرمجموعه های آن در نمایشگاه متافو می درخشیدند.

رضا شهرستانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به بازدید از نمایشگاه ایران متافو اظهار داشت: این نمایشگاه برای فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته‌ گری، قالب‌سازی، آهنگری، معدن و صنایع معدنی،صنایع سرامیک و نسوزها، شیرهای صنعتی محسوب می شود.

وی افزود: علی رغم شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه ایران متافو همتی بود تا شرکت های فولادی گرد هم بیایند اما در مقایسه با سالهای گذشته تعداد شرکت کننده ها و بازدید از نمایشگاه کم بود که قابل پیش بینی بود.

عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران با اشاره به اینکه انتظار می رفت مسئولان بیشتری از این نمایشگاه بازدید کنند، تصریح کرد: توقع می رفت وزیر صمت از نمایشگاه ایران متافو بازدید می کرد چرا که صنعت فولاد بالغ بر 20 میلیارد دلار گردش مالی دارد.

وی بیان داشت: اگرچه مسئولان سازمان صمت می توانستند با بازدید از این نمایشگاه موجب دلگرمی فعالان صنعت فولاد شوند اما با این وجود علی رغم محدودیت این نمایشگاه برگزارشد.

شهرستانی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه باعث می شود تا محصولات و توانمندی های صنعت فولاد در سطح وسیعی عرضه شود، گفت: از مجموعه شرکت فولاد مبارکه و زیرمجموعه های آن بازدید داشتم و شرکت های زیرمجموعه فولاد مبارکه هم به دنبال توسعه و تکمیل طرح ها هستند که با تحقق این مهم به یکی از سه شرکت برتر فولاد در دنیا تبدیل می شود.

وی افزود: با زیرساخت هایی که فراهم شده است شرکت فولاد مبارکه و زیرمجموعه های آن می تواند به انقلاب چهارم صنعتی دست پیدا کند اما لازم است صنایع زیردستی و وابسته به فولاد مبارکه هم به تکنولوژی روز مجهز شوند و ارتقاء یابند.

گفتنی است پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی در تاریخ 27 بهمن  سال 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور 450 شرکت از 22 کشور مختلف، در 11.185 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =