• ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
  • کد خبر: 10907
  • readingTime: ۱ دقیقه
رسول کربکندی

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: امیدوارم با تعیین سرمربی جدید و جذب نفرات مدنظر، نقطه ضعف تیم فوتبال ذوب آهن را پوشش بدهیم.

به گزارش ایراسین، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شکست سنگین تیم فوتبال این باشگاه مقابل مس رفسنجان گفت: تا این لحظه نه از نتایج و جایگاه تیم راضی نیستم، سعی می‌کنیم تا روز سه شنبه 28 بهمن ماه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن را مشخص کنیم، بازیکنان ما خیلی بی تجربگی می‌کنند. بازی تا دقیقه ۸۸ با نتیجه تساوی یک - یک در جریان بود اما انگار بازیکنان ما اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: گل‌های بچگانه دریافت می کنیم و در تمام بازی‌ها این اتفاق افتاده است، امیدوارم با تعیین سرمربی جدید و جذب نفرات مدنظر، نقطه ضعف تیم را پوشش بدهیم، اگر ذوب آهن تیم بشود، فاصله‌ها در جدول قابل جبران است. امیدوارم باشگاهی با قدمت ۵۲ سال دچار مشکل نشود.

رسول کربکندی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با انتخاب سرمربی جدید و کمک به وی، تیم جمع شود، افزود: انتخاب مربی کار سختی است، با دو سه سرمربی که تیم نداشتند مذاکراتی صورت گرفت ولی به جمع‌بندی نرسیدیم.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص جدی بودن حضور مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی در ذوب آهن گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و همانطور که گفتم سعی می‌کنیم تا روز سه شنبه سرمربی را مشخص کنیم، در اولین فرصت که به نتیجه برسیم اعلام می‌کنیم تا هم خودمان از بلاتکلیفی خارج شویم و هم رسانه‌ها در جریان قرار بگیرند.

وی پیرامون مذاکره با فرهاد مجیدی اظهار داشت: من هیچ کجا اسمی از مجیدی یا مربی دیگری نیاوردم. سه گزینه برای سرمربیگری مدنظر بود که ماحصل مذاکراتش به هیات مدیره آمد. هیات مدیره هم گزینه‌ها را به دو نفر رساند. امیدواریم ظرف این دو روز سرمربی مشخص شود. اینکه گفته شده گزینه‌های ذوب آهن نظر ما را تامین نکرده‌اند، حرف من نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =