• ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
  • کد خبر: 10671
  • readingTime: ۲ دقیقه
قدردانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی از فولاد سنگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، در جریان دیدار با مدیرعامل فولاد سنگان، از اقدامات این شرکت در اشاعۀ فرهنگ ایثار و شهادت و کارآفرینی قدردانی کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، حجت‌الاسلام و المسلمین، حسین معصومی، ضمن تبریک ایام‌الله دهۀ فجر گفت: الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی و اشتغال در این منطقه، امنیتی پایدار پدید آمده که این مهم را مدیون تلاش و همت سنگرداران عرصه‌های مختلف ازجمله حوزۀ تولید هستیم.

وی با اشاره به ایثار و جان‌فشانی‌های رزمندگان در دوران هشت‌سالۀ دفاع مقدس گفت: تنها امیدِ این عزیزان و جانبازان و ایثارگران این بوده که آیندگان این سنگر را حفظ کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به توجه ویژۀ فولاد سنگان به فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: این شرکت به‌عنوان کارآفرین، خدمات ارزشمندی را در این منطقه ارائه کرده و برگزاری آزمون استخدامی و همچنین توجه ویژه به فرزندان شاهد و ایثارگر در این زمینه قابل‌تقدیر و ارزشمند است.

فولاد سنگان دِین خود را به خانوادۀ معظم شهدا و ایثارگران ادا کرده است

در ادامه، حسین اسدی، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خواف نیز ضمن تبریک ایام‌الله دهۀ فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: فولاد سنگان کارنامۀ انقلابی درخشانی در منطقه دارد و دِین خود را به خانوادۀ معظم شهدا ادا کرده است. ان‌شاءالله با وفاق و همدلی در عرصۀ اقتصادی، شاهد تبدیل شدن تحریم‌ها به فرصت باشیم.

بیش از 20 درصد از کل استخدام‌ها، از خانوادۀ محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده است

در این دیدار، مدیرعامل فولاد سنگان، ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهۀ مبارک فجر و گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به میهمانان حاضر در جلسه، از نقش تأثیرگذار و استراتژیک فولاد سنگان در تأمین مواد اولیۀ کارخانه‌های تولیدی گفت و افزود: فولاد سنگان از شرکت‌های زیرمجموعۀ فولاد مبارکه است که وظیفۀ تأمین بخشی از نیاز گندلۀ بزرگ‌ترین مجموعۀ فولادساز کشور را بر عهده دارد.

علی امرایی در ادامه گفت: این شرکت به‌منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود و با توجه به قوانین جاری کشور مبنی بر به‌کارگیری اعضای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین ادای دِین به جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان، بیش از 20 درصد از کل استخدام‌ها، از خانوادۀ محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران بود و این اقدام قطره‌ای در مقابل دریای با عظمت ازخودگذشتگی‌های شهداست.

خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شاهد از افتخارات این شرکت است

حمید محمدی رفیع، معاون توسعۀ سرمایه‌های انسانی فولاد سنگان نیز با اشاره به اشتغال قابل‌توجه خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر در این مجموعه گفت: یکی از افتخارات فولاد سنگان، خدمت‌رسانی به این عزیزان است. در آزمون استخدامی اخیر نیز سهمیۀ مربوطه در آزمون لحاظ شد و طبق اعلام ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف، خانواده‌های شاهد و ایثارگر از فولاد سنگان رضایت کامل داشته‌اند که این مهم موجب افتخار این مجموعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =