• ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر: 9573
  • readingTime: ۱ دقیقه
لوح تقدیر از فولاد هرمزگان

همایش سراسری رضایتمندی مشتری چهارشنبه ٢٦ آذر ماه در سالن همایش‌های رایزن تهران برگزار شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در این همایش که با حضور مسئولین اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن وکشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد ، از مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.

میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت : برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری است.

چعبی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است ؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد.

رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت: استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد. وی خاطر نشان کرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =