• ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
  • کد خبر: 9396
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد قریشی

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه لطفا تیم ذوب آهن را مظلوم خطاب نکنید گفت: قول می‌دهیم برای موفقیت تیم فوتبال ذوب آهن تمام تلاشمان را انجام دهیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی مقابل شهر خودرو در هفته پنج رقابت های لیگ برتر به میدان رفت که اکثر بازیکنانش را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت. محمد قریشی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون این موضوع گفت: هیچ کدام از این تیم های پر ادعا و پر سر و صدای لیگ برتر ایران حاضر نمی‌شدند، با این شرایط و ۱۸ کرونایی در زمین مسابقه حاضر شوند، جا دارد از آقای رحمان رضایی تشکر کنم که این شجاعت را قبل بازی به ما دادند که برویم و از حقمان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: به تک تک بچه ها خسته نباشید می گویم، چه آن هایی که در روز بازی حاضر بودند و چه آنهایی که به خاطر این بیماری نتوانستند بازی کنند اما دلشان با تیم بود. همه پشت هم رفتیم، جنگیدیم و فارغ از هر نتیجه ای ثابت کردیم که یک تیم منسجم هستیم و در هر شرایطی از حقمان دفاع خواهیم کرد.

محمد قریشی با بیان اینکه مسئولیت نتایج را قبول می‌کنیم، بیان داشت: گله ای هم از هیچ کسی نداریم چون بی فایده است و کنترلی بر تصمیماتی که از بیرون گرفته می‌شود، نداریم، بیشتر تلاش می‌کنیم، چون حق گرفتنی است و ما این کار را انجام می‌دهیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در پایان با بیان اینکه لطفا تیم ذوب آهن را مظلوم خطاب نکنید، تاکید کرد: تیم ذوب آهن اصفهان نیازی به ترحم کسی ندارد، از هواداران تیم عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم برای موفقیت این تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم. مطمئنا در آینده روزهای خوبی را تجربه خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =