زیرساخت

مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور از افتتاح 5 طرح زیربنایی معادن در بهمن امسال خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، داریوش دیودیده با بیان این مطلب اظهار داشت: اکنون ۳ طرح برق رسانی و ۲ طرح راه سازی به ارزش حدود 700 میلیارد ریال مراحل نهایی خود را برای بهره برداری طی می کند.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، 19 معدن در استان های آذربایجان غربی، سمنان، یزد و قزوین منتفع خواهند شد.

مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور با اشاره به جزئیات طرح های زیربنایی معادن در سال جاری تصریح کرد: این طرح ها شامل «احداث راه دسترسی به معادن مهاباد به بره‌جو»، «بهسازی و تعریض راه دسترسی به معادن تاش (قطعه اول)» و «برق رسانی به معادن عباس آباد» است.

وی ادامه داد: از دیگر طرح های قابل افتتاح امسال، «برق رسانی از پست فوق توزیع سلطانیه به معدن و کارخانه مس طارم» و نیز «تامین تجهیزات و احداث کامل خط 230 کیلوولت دو مداره ابرکوه-مروست و خط اختصاصی 132 کیلوولت تک مداره پایه بتنی معدن اسمالون» است.

14طرح زیربنایی دیگر در حال اجرا
دیودیده با ا شاره به طرح های زیربنایی در حال اجرا گفت: علاوه بر موارد یاد شده، در حال حاضر ۱4 طرح بزرگ زیرساختی دیگر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در معادن کشور در حال اجرا است.
وی افزود: از این تعداد، ۱۰ پروژه بزرگ زیربنایی برای معادن کشور در مرحله مناقصه داریم که برای آن ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار منظور شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =