سعید اورنگی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بسیار مفید ظاهر شده و باید به تیم‌های پایه سپاهان اهمیت دهیم.

به گزارش ایراسین، سعید اورنگی سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین در جمع خبرنگار پیرامون شرایط تیم خود گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  و اقدامات انجام شده، تیم فوتبال سپاهان نوین که تیم دوم فولاد مبارکه سپاهان است، وضعیت مناسب و شاکله خوبی به خود گرفته است و بازیکنان خوبی را از تیم‌های پایه سپاهان و نیز بازیکنانی که پیش از این با ما بوده و به تیم‌های دیگری رفته بودند، اکنون جذب کردیم و امیدواریم که بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.  

وی درباره حضور دو بازیکن این تیم در تیم اصلی فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: با حضور محرم نویدکیا و دیگر کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از 10 نفر از بازیکنان تیم سپاهان نوین تست گرفته شد و دو نفر از این بازیکنان برای تمرین با تیم بزرگسالان سپاهان انتخاب شدند و امیدواریم که بتوانند برای این تیم موثر واقع شوند.

سعید اورنگی عملکرد آکادمی و تیم‌های پایه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را مطلوب دانست و افزود: در سال‌های اخیر آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بسیار مفید ظاهر شده و با مدیریت خوب، برنامه‌ریزی‌های دقیق و تصمیم‌گیری‌های مناسب به یکی از بهترین آکادمی‌های ایران بدل شده است. تیم‌های پایه همواره به عنوان پشتوانه تیم‌ها به حساب می‌آیند واز این لحاظ اهمیت بسیاری دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین ادامه داد: ما اگر بتوانیم چهار بازیکن خوب به تیم اصلی سپاهان و فوتبال کشور معرفی کنیم، کمک خوبی به تیم سپاهان کرده‌ایم. آکادمی‌ها ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و می‌توانند استعدادهای بسیار خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنند، افرادی نظیر علی کریمی، احسان حاج‌صفی، رضامیرزایی و...از دل همین آکادمی و تیم‌های پایه سپاهان پرورش یافتند.

وی با بیان اینکه ما باید به تیم‌های پایه سپاهان اهمیت بدهیم، گفت: باید اجازه ندهیم بازیکنانی که سال‌ها در این تیم‌ها بازی کرده‌اند و در این باشگاه رشد کرده‌اند به راحتی از سپاهان جدا شوند. خوشبختانه این موضوع با حضور آقای ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان و نیز با حضور آقای نویدکیا بر روی نیمکت این تیم، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

سعید اورنگی در پایان در خصوص حضور تیم سپاهان نوین در لیگ دسته سوم  خاطر نشان کرد: لیگ دسته سوم از لیگ دسته یک و دو دشوار تر است و همه تیم‌ها برای صعود می‌جنگند و مشکلات خاص خودش را دارد، ما تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیریم اما همچنان نتایج غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توانیم قول قهرمانی و صعود به لیگ دسته دوم را بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =