تاج الدین

عضو هیات مدیره کیمیا گستران زنجان در نشست خبری مجموعه صنعتی و معدنی زرین گفت: در این شرکت وضعیت خوبی برقرار است و افزایش ۲۰۰درصدی سرمایه پیش روست.

به گزارش ایراسین مهندس تاج الدین با بیان این مطلب در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود این افزایش سرمایه تا اوایل دی ماه امسال از محل سود انباشته اتفاق بیافتد. این افزایش سرمایه به سمت خرید کامیون برای کاهش قیمت تمام شده مواد اولیه می رود.

به گفته وی، سیاستهای این گروه صنعتی و معدنی در تامین مواد اولیه است. در این زمینه شرکت‌های استانی را ایجاد کرده ایم که با توسعه آنها تامین مواد اولیه برای شرکت‌های فرآوری انجام می شود.
وی ادامه داد: در زنجان شرکت سیمین معدن ایجاد شده که چند معدن را دارد و امید میرود در پایان سال همه آنها به بهره برداری برسند و بخش عمده ای از نیاز واحدها از این معادن تامین می شود.

تاج الدین به دیگر طرحهای توسعه ای نیز اشاره کرد و گفت: در توسعه معادن مهدی آباد شریک هستیم و در فاز اول آن۵۰هزارتن بوده ، در فاز دوم به ۱۵۰هزارتن و در فاز سوم به ۳۰۰هزارتن میرسد.

وی افزود: با جدیت کارهای اکتشافی انجام شده است. همچنین در خواست مجوز خرید سهام خزانه برای کیمیا نیز انجام شده است.

وی گفت: وضعیت شرکت کیمیا گستران زنجان بسیار مناسب است و پیش بینی میشود در پایان سال ۹۹ رشد ۲۶درصدی فروش نسبت به ۹۸ داشته باشیم. همچنین درآمد عملیاتی نیز در ۳ماهه امسال  ۲۸درصد بوده و سود خالص در ۳ماه ۹۹ حدود ۲۴درصد نسبت به سال گذشته سود داشته است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =