• ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر: 55963
  • readingTime: ۲ دقیقه
انتخابات

انتخابات این پیام را کل دنیا مخابره می‌کند که مردم آزادانه در تصمیمات و مسیر آینده کشور نقش‌آفرینی می‌کنند و مردم ایران برای کشورمان ارزش قائل هستند و در هر صحنه‌ای برای سربلندی ایران عزیز تا پای جان ایستاده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین - برخی از افراد جامعه با توجه به تأثیر فضای مجازی و رسانه‌های نامعتبری که توسط دشمن برنامه‌ریزی شده، بر این باورند که راه حل مشکلات کشور و نشان دادن اعتراضات خود با عدم مشارکت در انتخابات مساوی است در صورتیکه ما باید بپذیریم که خودمان صدای خودمان را باید بشنویم و با خود روراست و صادق باشیم، زیرا شرکت نکردن در انتخابات نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند بلکه شرایط را برای خودمان با یک انتخاب غلط و ناشایست سخت‌تر می‌کند.

در واقع به همان میزان که برگزاری انتخابات مخالف دارد چندین برابر موافق و همراه هم دارد که معتقدند باید برای تعیین و نقش آفرینی در سرنوشت کشور به میدان آمد و در مسیرهایی که کشورمان به ما حق انتخاب داده است مشارکت و از آن بهره‌مند شویم. از سویی دیگر این نکته را نباید از یاد برد که یک کشتی به ناخدایی احتیاج دارد که همه امواج و مشکلات را بتواند مدیریت و آن را در مسیر درست به مقصد برساند.

انتخابات به ما این پیام را می‌دهد که ما آزادانه می‌توانیم در تصمیمات و مسیر کشورمان نظر دهیم و فردی که از دیدگاه خود لایق می‌دانیم را انتخاب کنیم و حتی در قالب مسئولیت اجتماعی، خود را موظف بدانیم که آینده فرزندان یک کشور به انتخاب ما گره خورده است. انتخابات این فرصت را می‌دهد که در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور سهم داشته باشی و در جهت‌گیری آنها نقش‌آفرینی کنیم.

در این میان پخش زنده مناظرات و همراهی صدا و سیما باعث شده تا مردم پیگیر سخنان نامزدهای انتخاباتی و شاهد رقابت بین آنها باشند تا حتی در میان این صحبت‌ها بتوانند به یک جمع بندی برسند و با دید درست تری تحلیل کنند.

البته باید متذکر شد که فقط شرکت در انتخابات نمی‌تواند تأثیر ۱۰۰ درصدی و مستقیم در جامعه ما داشته باشد، زیرا ما باید به این فرد مورد انتخاب فرصت نمایش داده و در مسیر و عقایدی که دارد آن را همراهی کنیم و به سبک و روش و عقاید و اعتقادات آن اعتماد کنیم. حال در این میان باید تطابق اعتقادات آنها را با معیارهای انقلاب و شهدا سنجید و بر اساس آنها نیز یک محک برای انتخاب به دست گرفت.

شرکت کردن در انتخابات این را به کل مردم دنیا مخابره می‌کند که ما مردم ایران برای کشورمان ارزش قائل هستیم و در هر صحنه‌ای برای سربلندی ایران عزیزمان تا پای جان ایستاده‌ایم.
مشارکت در انتخابات در واقع ارزش نهادن به خون شهیدانی است که برای کشورمان جان خود را فدا کرده‌اند و در ادامه مسیر هرکدام از ما می‌توانیم سیره شهدا و راه آنها و شهید قاسم سلیمانی را پیشه خود قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =