• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
  • کد خبر: 52979
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال ایران - قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران با شش گل قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ در بانکوک آرنا مقابل تیم ملی فوتسال قرقیزستان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه شش بر یک به سود ایران تمام سد و شاگردان شمسایی با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران: باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال قرقیزستان: بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو
سرمربی: لوئیز برنات مولینا

نیمه اول: ایرانی‌های بازی را تهاجمی شروع کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خطرناک روی دروازه قرقیزستان به وجود آوردند. مهدی تایج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سالن حضور دارد، تا دقیقه پنج توپ میدان در اختیار شاگردان شمسایی است. در دقیقه هشت مسابقه مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند و شوت این بازیکن گل نخست ایران را به همراه داشت. بازیکنان قرقیزستان برای جبران گل خورده جلو کشیدند و تنها یک دقیقه بعد از گل ایران دونیربک گل تساوی را روی غفات بازیکنان ایران از بین پاهای محمدی به ثمر رساند. مسابقه در این دقایق سریع پیش می‌رود، سالار آقاپور رو یک ضربه ایستگاهی گل دوم ایران را وارد دروازه قرقیزستان کرد. قرقیزستانی‌ها که تیم شگفتی ساز این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها هستند، به خوبی مقابل تیم با تجربه ایران بازی می‌کنند. در ادامه مسابقه سعید احمد عباسی و مهدی کریمی برای ایران گلزنی کردند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه چهار بر یک به سود شاگردان شمسایی تمام شود.

نیمه دوم: در نیمه دوم بازهم این سفیدپوشان ایران هستند که توپ و میدان را در اختیار دارند، در دقیقه ۳۶ مهذی کریمی با یک چرخش گل پنج ایران را به ثمر رساند. دروازه‌بان قرقیزستان شانس می‌آورد که شوت بازیکنان ایران در چهارچوب نیست. شاگردان شمسایی در این مرحله از رقابت‌های جام ملت‌ها خوب ظاهر شدند. توسط VAR خطا روی مهدی کریمی در محوطه جریمه قرقیزستان گرفته شد تا یک پنالتی برای ایران به دست بیاید، کاپیتان حسن‌زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد و با فریب گلر گل ششم ایران را به ثبت رساند. در نهایت این دیدار با نتیجه شش بر یک به سود ایران تمام شد.

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =