ایمیدرو

رئیس هیأت عامل ایمیدرو خواستار مشارکت روزافزون شرکت‌های معدن و صنایع معدنی برای تحقق جهش تولید شد.

به گزارش ایراسین، رئیس هیأت عامل ایمیدرو در دیدار نوروزی با مدیران شرکت‌های معدنی، با اشاره به شعار سال گفت: اعلام شعار جهش تولید با مشارکت مردم از سخنان و دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای رفع چالش‌های اقتصاد و تولید است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، با یادآوری اینکه بسیاری از طرح‌های بزرگ کشور مربوط به حوزه معدن و صنایع معدنی است، اظهار داشت، یکی از مؤثرترین بخش‌های اقتصادی کشور که توانایی ایجاد جهش در تولید دارد، حوزه معدن و صنایع معدنی است.

وی تاکید کرد: ارائه نظرات و نقد صاحبنظران و مدیران معدنی و صنایع معدنی گام نخست مشارکت در تحقق اهداف تولید است از این رو ایمیدرو آماده افزایش همکاری‌های متقابل در این زمینه است.

موثقی نیا ادامه داد: مجموعه اقدامات در بخش معدن و صنایع معدنی باید به گونه‌ای باشد که شاهد حضور حداکثری بخش خصوصی در تولید و توسعه باشیم که این امر بسیاری از چالش‌های فعلی را برطرف می‌سازد.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو افزود: تمامی تلاش مجموعه مدیران این بخش به نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی در مدیریت اقتصادی کشور می‌انجامد. وی تاکید کرد: معتقدم ظرفیت بالایی که حوزه معدن و صنایع معدنی در سرمایه گذاری، اشتغال، کارآفرینی و توسعه دارد، قادر است تا بخشی از موانع رشد تولید را برطرف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =