• ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
  • کد خبر: 51604
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - گل گهر

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرین روز جمعه ۱۰ فروردین سپاهان باحضور هواداران طلایی‌پوش و اصحاب رسانه، در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم اظهار داشت: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره وضعیت تیم تصریح کرد: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که با ارتقای کیفیت فنی خود، شرایط تیم را بهبود دهد.

وی با اشاره به درخواست هواداران سپاهان برای حضور در تمرینات طلایی‌پوشان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرین روز جمعه مورخ ۱۰ فروردین، ساعت ۱۷ با حضور هواداران عزیز سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه عزیز می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.

وی بیان کرد: بدون شک حضور هواداران پرشور طلایی‌دل در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.

گفتنی است، با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران عزیز سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =