• ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر: 51277
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتبال بانوان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با جدال حساس و مهم دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و پالایش گاز ایلام همراه است.

به گزارش ایراسین، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز، یکشنبه ۲۷ اسفندماه با انجام چهار دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، شیراز و سیرجان آغاز می‌شود و جدال حساس دو تیم ملوان و بم نیز روز دوشنبه برگزار می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم، شاگردان طلایی پوش اردلان در ورزشگاه خانگی خود یعنی باغ فردوس اصفهان میزبان پالایش گاز ایلام خواهند بود، دیدار رفت دو تیم در حالی بدوم گل تمام شد که در آن دیدار با افسایدهای زیاد حداقل چهارمورد آن با تأیید کارشناسان داوری به اشتباه برای سپاهان پرچم زده شده بود تا ۳ امتیاز در جدول برای شیردخت های نصف‌جهان ثبت نشود.
سپاهانی‌ها که نیم فصل را بسیار خوب آغاز کردند، پس از درخشش در مقابل دو مدعی قهرمانی این فصل یعنی سیرجان و خاتون بم که با تساوی همراه بود، در اندیشه جبران نتیجه رفت هستند تا جایگاه چهارمی خود را تثبیت کنند، جایگاهی که شایسته بازی‌های خوب و باکیفیت شاگردان اردلان نیست.

برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

یکشنبه ۲۷ اسفندماه - ساعت ۱۹

فولاد مبارکه سپاهان- پالایش گاز ایلام
آوا تهران - پیکان تهران
فرا ایساتیس کران فارس- نماینده البرز
شهرداری سیرجان - کانی کردستان

دوشنبه ۲۸ اسفندماه

ملوان انزلی- خاتون بم
در جدول رده بندی تیم‌های خاتون بم، ملوان انزلی، شهرداری سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان رده‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =