• ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
  • کد خبر: 51152
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ریسک کردیم، گل زدیم و فکر می‌کنم لیاقت برد را داشتیم، به بازیکنان تبریک می‌گویم، تلاش ستودنی برای این بازی داشتند و رفتار کاملاً متفاوتی را داشتند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از بازی‌های گذشته، بازی خیلی مهمی برای ما بود، در کل بازی ساده‌ای نداریم و فولاد تیمی است که بردن آن ساده نیست.

وی ادامه داد: البته خیلی خوب با یک گل زودهنگام شروع کردیم که به ما کمک کرد، در شرایطی گل خوردیم که نباید به این صورت گل می‌خوردیم، بعد از آن مجبور شدیم ریسک کنیم و در نیمه دوم با یک رفتار و اخلاق متفاوت وارد بازی شدیم.

مورایس تصریح کرد: ریسک کردیم، گل زدیم و فکر می‌کنم لیاقت برد را داشتیم، به بازیکنان تبریک می‌گویم، تلاش ستودنی برای این بازی داشتند و رفتار کاملاً متفاوتی را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: باید به شرایط آرمانی خودمان برگردیم، در روزهای اخیر اصلاً شرایط ساده‌ای برای تیم و باشگاه نبوده است، فکر می‌کنم با شخصیت بازیکنانی که داریم، با آرامش بیشتر به شرایط آرمانی برمی‌گردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =