• ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر: 50879
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

ژوزه مورایس به شکست تیم فوتبال سپاهان مقابل پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت: امروز، روز ساده‌ای نیست، بازی در مسیر خوبی شروع شدو شرایط متفاوتی مهیا شد تا نتوانیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در نیمه اول طور دیگری مدیریت می‌کردیم، به اندازه کافی موقعیت داشتیم که برنده باشیم اما نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود حریف به پایان رسید؛ اشتباهاتی که ما داریم انجام می‌دهیم، طبیعی نیست و امیدوارم خیلی سریع به حالت قبل برگردیم.

مورایس تصریح کرد: شرایط بازی با یک کارت قرمز عوض شد، قبل از اخراج صحنه‌هایی بود که برای ما مشکوک بود؛ باید سریع ریکاوری کنیم زیرا ۴ روز آینده با فولاد بازی داریم، بازیکنان باید برای بازی بعدی آماده شوند و باید بیشتر مثبت فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این‌که سپاهان چه زمانی از این وضعیت خارج می‌شود، گفت؛ تا روزی که ببریم این شرایط ادامه خواهد داشت، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازیکنان را خوب ریکاوری کنیم و آماده بازی بعدی شویم.

وی در مورد دفاع سپاهان بیان داشت: دفاع کردن بحث یک بازیکن نیست، سیاوش بازی خوبی انجام داد و دانشگر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، در مورد کدام مدافع صحبت می‌کنید؟ حتی دابو می‌تواند در دفاع مرکزی بازی کند اما اخراج شد.

مورایس در پاسخ به این‌که خودتان را مقصر می‌دانید، گفت: مطمئناً من مقصر هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت عیسی عباس بیان داشت: به نظر می‌آید بیشتر در مورد یک بازیکن صحبت می‌کنید، در حالی که من کار تیمی می‌بینم، عیسی عباس به این‌جا آمده و بازیکن خوبی است اما هنوز زمان لازم را نداشته است، فشارهایی روی بازیکن هست که اجازه نمی‌دهد، بازیکن عملکرد نشان دهد! بیشتر از ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بیشتر بازی نکرد زیرا هنوز کامل آماده نیست.

وی ادامه داد: واقعاً دلیل این‌که در مورد عیسی عباس صحبت می‌کنید را متوجه نیستم، آیا به دلیل این بازیکن باختیم یا به خاطر این است که نمی‌بریم، عیسی عباس می‌تواند در آینده به تیم کمک کند و امیدوارم با اسم این بازیکن، از بازیکن دیگری دفاع نکنید.

مورایس در مورد استعفای نیکفر گفت: صحبت در مورد برخی چیزها در حیطه من نیست، در حیطه من نیست حتی در مورد داوری صحبت کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =