• ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر: 50840
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیروز در بازی یکی از تیم‌های آکادمی بودم و ۲ بازیکن باکیفیت دیدم و این یک فرآیند حرفه‌ای است که برای آینده باشگاه به کار می‌رود، باید به این فکر باشیم که بازیکن باکیفیت بگیریم، دنبال کیفیت هستیم و امیدوارم نخواهم این موضوع ساده را توضیح دهم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: با پیکان بازی داریم که تیم، بازیکنان و ترکیب خوبی دارد؛ مثل همیشه آماده بازی هستیم و مقابل هوادار خودمان بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: از لحاظ کاری که می‌کنیم، انتظار برای نتایج خوب دارم، در این بین لیگ قهرمانان آسیا، تعطیلات و تیم ملی را داشتیم، امیدوارم این گرد و خاک فروبنشیند و به حالت خوب قبل بازگردیم.

مورایس در مورد وضعیت کاوه رضایی گفت: شرایط آن تغییر زیادی نداشته، مصدوم است و وی را فردا نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان آکادمی سپاهان گفت: بازیکنان آکادمی در سطح یادگیری قرار می‌گیرند و اگر کسی کیفیت داشته باشد، برای آکادمی سپاهان حرفه‌ای است؛ سخت است که بازیکن ۱۶ یا ۱۷ ساله داشته باشیم تا این‌که بازیکن ۲۴ و ۲۵ ساله داشته باشیم، از نظر هزینه و زمان متفاوت است.

وی ادامه داد: به دنبال کیفیت هستیم، دیروز در بازی یکی از تیم‌های آکادمی بودم و ۲ بازیکن باکیفیت دیدم و این یک فرآیند حرفه‌ای است که برای آینده باشگاه به کار می‌رود، باید به این فکر باشیم که بازیکن باکیفیت بگیریم، دنبال کیفیت هستیم و امیدوارم نخواهم این موضوع ساده را توضیح دهم.

مورایس خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه‌ای و نقل و انتقالات حرفه‌ای باید عادت کنیم، باشگاهی اگر دنبال بازیکنی هست باید مبلغ را بپردازد و بخرد و نباید منتظر آزاد شدن بازیکن باشند، بازار، مدیران و مربیان باید درک کنند که مبلغ به ارزش بازیکن پرداخت شود زیرا با این هزینه می‌توان کیفیت زمین و همه چیز را بالا برد؛ اگر این‌طور فکر کنیم، خیلی بهتر می‌شود، وگرنه نسبت به سایر کشورها خیلی دور خواهیم بود، فوتبال ایران باید به این سمت برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: فردا یک بازی دیگر ساعت ۱۶ است و امیدوارم همه هواداران از تغییر زمان مطلع باشند، به همه هواداران که باعث افتخار شهر و باشگاه هستند، نیاز داریم، باشگاهی داریم که باید همه در کنار یکدیگر از تیم پیکان استقبال گرم داشته باشیم و شور و شوق را به همه نشان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =