• ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر: 50472
  • readingTime: ۱ دقیقه
کارخانه کنسانتره

تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن شرکت های بزرگ طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ افزایش یافت.

به گزارش ایراسین، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۴۲ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۹۰۵ تن محصول تولید کردند که در مقایسه با رقم تولید شده در مدت مشابه سال گذشته (۳۹ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۷۴۴ تن)، حدود ۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۴۶۶ تن، «چادرملو» ۸ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۵۳ تن، «گهرزمین» ۷ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۱۸ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۷۵ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۴۹ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۸۳۸ تن، «سناباد» ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۰۵ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۸۸۸ تن، «صبانور» یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۳۹ تن و «جلال آباد» ۳۶۷ هزار و ۱۷۴ تن کنسانتره تولید کردند.

رشد ۱۱ درصدی تولید گندله

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده سنگ آهن طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲، با افزایش ۱۱ درصدی، حدود ۳۲ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۶۸۷ تن گندله تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۵۰۹ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار و ۷۸۶ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۳۶۶ تن، «گهر زمین» ۴ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۱۳ تن، «چادرملو» ۳ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۵۰ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۵۰ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۸۱ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۸۹۶ تن، «سناباد» یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۳۵۲ تن و «صبانور» ۳۴۶ هزار و ۴۹۳ تن گندله تولید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =