رییس بنیاد مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بیش از ۴ میلیون جلد سند در همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

به گزارش ایراسین، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص صدور سند به روستاییان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، توضیح داد: از ابتدای اجرای طرح سند به اراضی فاقد سند در روستاها و شهرهای کوچک تاکنون ۴ میلیون و ۴۳ هزار و ۴۶۹ در همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از بیش از ۴ میلیون سندی که در روستاها و شهرها صادر شد، ۳ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۶۹۲ جلد سند در روستاها و ۳۷۳ هزار و ۷۷۷ جلد سند در شهرهای کوچک صادر شده است.

شناسایی ۶۱۰ هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن

صالحی همچنین در خصوص شناسایی و واگذاری اراضی برای تولید مسکن و همچنین واگذاری به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در روستاها، گفت: تاکنون ۶۱۰ هزار قطعه اراضی روستایی برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط شناسایی شد که ۲۰۰ هزار قطعه از اراضی روستایی شناسایی شده قابلیت بارگذاری و واگذاری را دارا بودند که به تدریج این اراضی در حال واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =