بابایی

مدیر مرکز تعالی سازمانی گفت: امسال ۷۴ شرکت در فرآیند جایزه تعالی سازمانی ثبت نام کردند که شامل ۱۹ شرکت در سطح تندیس، ۴۰ شرکت در سطح تقدیر نامه و ۱۵ شرکت در سطح گواهی تعالی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمیدرضا بابایی مسلمان در اختتامیه نوزدهمین همایش تعالی سازمانی اظهار کرد: این همایش سازمان‌ها را تشویق می‌کند تا در ابتدا برای دریافت گواهینامه آغاز و سپس به مرحله دریافت تندیس دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: جایزه تعالی سازمانی از دو رکن اساسی سازمانی به نام مرکز تعالی سازمانی به صورت رسمی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، زیر مجموعه معاونت مشاوره و تحقیق و همچنین از یک رکن غیر رسمی شامل شورای راهبری، کمیته داوری و بخش جایزه تشکیل شده و این دو با یکدیگر اعتبار و سلامت جایزه را تأمین می‌کنند.

مدیر مرکز تعالی سازمانی ادامه داد: علاوه بر توسعه این جایزه در داخل کشور سعی شده تا در بُعد بین‌المللی نیز توسعه پیدا کند که تور توسعه تعالی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه کمیته علمی از ۱۸ نفر عضو فعال تشکیل شده است، گفت: تاکنون به همت اعضا و مجموعه‌ها برنامه‌های مختلفی شامل جلسات مختلف علمی و فرهنگی و وبینار توجیهی برای دریافت کنندگان گواهی و ارائه دهندگان برگزار شد.

بابایی مسلمان وجه تمایز این جایزه را داشتن «سایت ویزیت» عنوان کرد و گفت: با تیم ارزیابان تماس همیشگی داریم و دریافت اظهارنامه از سازمان‌ها روند پیچیده دارد و پس از بازدید از سازمان‌ها، نتایج در کمیته‌ها بررسی می‌شود.

وی در خصوص آمار مشارکت‌کنندگان بیان داشت: امسال ۷۴ شرکت در فرآیند جایزه تعالی سازمانی ثبت نام کردند که شامل ۱۹ شرکت در سطح تندیس، ۴۰ شرکت در سطح تقدیر نامه و ۱۵ شرکت در سطح گواهی تعالی می‌شود.

مدیر مرکز تعالی سازمانی خاطر نشان کرد: ۱۸۷۶ شرکت در طی این ۲۰ سال در جایزه تعالی سازمانی ثبت نام کردند و طی این ۵ سال تعداد ارزیابی‌ها و درخواست‌ها افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =