استاندار یزد

استاندار یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی در سال ۲۰۲۴ ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی تمامی استان‌های کشور شکوفا می‌شود.

به گزارش ایراسین، مهران فاطمی با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی تمامی استان‌های کشور با این رویداد می‌تواند رشد کرده و شکوفا شود، افزود: همچنین ارتقا ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی سه ضلع مثلث گردشگری اصفهان، شیراز و یزد با کمک این دستاورد محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ و تاریخ قاره کهن آسیا، برگرفته از ارزش‌های والا، خردورزی و همزیستی مسالمت آمیز انسان‌ها از نژادهای گوناگون و پیروان ادیان مختلف است، تصریح کرد: مجمع گفتگوی همکاری آسیا به عنوان یک نهاد با رویکرد فرهنگی از جایگاه و ظرفیت‌های مناسبی در تعمیق و تقویت دوستی و ایجاد همبستگی بین ملت‌ها و پیروان ادیان و فرهنگ‌های مختلف برخوردار است.

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شهر یزد در حوزه گردشگری به عنوان تنها شهر ایرانی ثبت شده در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو، گفت: این ظرفیت‌های کم نظیر می‌تواند به‌عنوان زمینه‌ای مناسب و مؤثر برای تحقق این هدف والا و ارزشمند مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: مصمم هستیم در این دوره یک‌ساله، حداکثر تلاش و اهتمام خود را به کار بسته و نقش خود را به‌عنوان پایتخت گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا به خوبی ایفا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =