• ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
  • کد خبر: 49826
  • readingTime: ۱ دقیقه
سامانه تخلف

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلف عبور و مرور با هدف ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایراسین، فرزاد دادخواه اظهار کرد: این سامانه‌ها با مجوز مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای فولادشهر- نجف‌آباد، موته – گلپایگان و اردستان – نائین با حضور پلیس و سایر سازمان‌های مرتبط مکانیابی شده است و نصب آنها بزودی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از این سامانه‌ها به‌منظور مدیریت سرعت و ارتقای ایمنی در محورهای مذکور، در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

دادخواه تصریح کرد: سامانه‌های جدید علاوه بر قابلیت ثبت سرعت لحظه‌ای، امکان ثبت سرعت متوسط و سایر تخلفات رانندگی از جمله تردد ناوگان سنگین بدون بارنامه را خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ابراز امیدواری کرد با رفع موانع قانونی و تأمین اعتبارات لازم از سوی استانداری و سازمان راهداری، تجهیز حداکثری محورهای استان به سامانه‌های ثبت تخلف عبور و مرور به‌منظور کاهش سرعت و شدت وقوع تصادفات انجام شود.

۱۴۴ سامانه تردد شمار هم‌اکنون در راه‌های استان فعال است.

استان اصفهان در زمینه حمل کالا سهم ۱۰ درصدی از کل کشور را به خود اختصاص داده است و رُتبه نخست کشور در مجموع تناژ حمل شده را در اختیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =