شادی گل مالکوم؛ سپاهان - الهلال

دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین سپاهان و الهلال با برد 3 بر یک تیم عربستانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در دیداری از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برد ۳ بر یک تیم عربستانی تمام شد.

نیمه نخست در شرایطی آغاز شد که بازی دو تیم تحت تأثیر جو وحشتناکی بود که هواداران سپاهان در نقش جهان ایجاد کرده بودند. برخوردها هم در دقایق ابتدایی زیاد بود و موقعیت خطرناک کمتر خلق شد. حملات هوشمندانه سپاهان از جناحین خط دفاعی الهلال سرانجام در دقیقه ۳۷ نتیجه داد و رامین رضائیان با استپ سینه و ضربه تماشایی به گوشه دروازه، یاسین بونو را تسلیم کرد. این برد برای طلایی‌پوشان تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند.

در نیمه دوم پس از اینکه موقعیت بسیار خوبی را فرشاد احمدزاده در موقعیت تک‌به‌تک با یاسین بونو از دست داد، در برگشت مالکوم موفق شد در آشفتگی خط دفاعی سپاهان در دقیقه ۵۷ گل تساوی را به ثمر برساند. ژوزه مورایس سعی کرد با انجام چند تعویض دوباره ورق را به سود طلایی‌پوشان برگرداند. او عیسی عباس بازیکن جدید سپاهان را هم در دقیقه ۷۱ به زمین فرستاد. در دقیقه ۷۶ داور با استفاده از VAR به محمد دانشگر مدافع سپاهان به‌دلیل خطای خشن روی بازیکن الهلال کارت قرمز نشان داد. در دقایق باقی‌مانده الهلال موقعیت‌های بهتری داشت و حتی تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت. در دقیقه ۴+۹۰ الکساندر میتروویچ با ضربه سر گل برتری الهلال را زد. در دقیقه ۷+۹۰ هم عبدالله الحمدان گل سوم را زد تا سپاهان برای جبران در خانه حریف ناامیدتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =