• ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر: 49560
  • readingTime: ۱ دقیقه
لغو بازی سپاهان- الاتحاد به دلیل عدم حضورتیم عربستانی در زمین

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از ۱۸ سال در ورزشگاه نقش‌جهان در یک دیدار آسیایی به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار رفت تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

پس از اتفاقات مربوط به دیدار رفت سپاهان و الاتحاد عربستان در مهر ماه سال جاری و محرومیت سپاهانی‌ها از برگزاری بازی‌های خانگی در ورزشگاه نقش‌جهان، حالا نماینده ایران پس از ۱۸ سال دوباره در این ورزشگاه میزبان یک مسابقه آسیایی خواهد بود.

در واقع طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آخرین بار در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ و در دیدار پنجم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۵ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یک رقیب آسیایی رفتند؛ دیداری که میان سپاهان ایران و الشباب عربستان برگزار شد و با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان خاتمه یافت.

در این دیدار که با استقبال ۲۵ هزار نفری هواداران سپاهان همراه شده بود؛ طلایی‌پوشان با هدایت استانکو پوکله پوویچ و با ترکیب سید مهدی رحمتی، مسعود خادمی، محسن بنگر، هادی عقیلی، جلال اکبری، آرش رمضانی، عباس آقایی، لئون استپانیان، ادموند بزیک، رسول خطیبی و مهرداد میناوند وارد میدان شدند.

زردپوشان که از ۴ بازی قبلی خود در این مرحله مقابل الشباب عربستان، الوحده سوریه و العین امارات، ۲ برد و ۲ تساوی به دست آورده بودند؛ با تک‌گل هادی عقیلی از سد الشباب هم گذشتند اما در بازی آخر مرحله گروهی در خانه العین مغلوب شدند تا با از دست دادن صدرجدول از صعود به مرحله حذفی باز بمانند.

حالا سپاهان در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که نسبت به آخرین میزبانی آسیایی گنجایشی دو برابری دارد و امیدوار است تا با حمایت هواداران خود مقابل مهمان قدرتمندش نتیجه خوبی کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =