• ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
  • کد خبر: 49137
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان - الاهلی

دیدار تدارکاتی تیم‌های الاهلی قطر و فولاد مبارکه سپاهان ایران با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، دیدار تدارکاتی تیم‌های الاهلی قطر و فولاد مبارکه سپاهان ایران در چارچوب اردوی ۷روزه سپاهان در کشور قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز جمعه ۱۳ بهمن به وقت ایران در استادیوم استاد حمد بن خلیفه دوحه قطر آغاز شد.

سپاهان بعد از دو پیروزی خود در دو بازی تدارکاتی، با ترکیب نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا شکاری و کاوه رضایی بازی را آغاز کرد.

طلایی‌پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از پایان اردوی تدارکاتی خود، مسابقه را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی مسابقه به گل رسیدند.

سپاهان در دقیقه ۴ مسابقه با ارسال کرنر فرشاد احمدزاده و ضربه سر سیاوش یزدانی به گل نخست دست یافت.

در ادامه حملات سپاهانی‌ها روی دروازه تیم الاهلی ادامه داشت و تلاش آنها رسیدن به گل‌های بیشتر بود اما روی یک ضدحمله در دقیقه ۱۳ گل نخست را دریافت کردند.

در دقیقه ۱۶ مسابقه شوت سرکش محمد کریمی با فاصله بسیار اندکی از نزدیکی تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ مسابقه خطای دروازه‌بان تیم الاهلی روی محمدجواد حسین‌نژاد، ضربه پنالتی برای سپاهان به دنبال داشت و ضربه پنالتی را کاوه رضایی درون دروازه الاهلی کرد. پس از آن شوت برایان دابو از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت؛ این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

در دقیقه ۵۰ مسابقه، ضربه محمدجواد حسین‌نژاد روی ارسال برایان دابو، به تیر افقی دروازه الاهلی خورد. در دقیقه ۵۶ مسابقه تیم الاهلی گل دوم را وارد دروازه سپاهان کرد. پس از آن چند موقعیت دیگر گل برای سپاهان ایجاد شد.

ژوزه مورایس در دقایق پایانی از علی‌اصغر اعرابی، بازیکن تازه‌وارد سپاهان و همچنین جواد اکبری، علی احمدی، علی کمالی و ابوالفضل تیغ‌نورد در ترکیب سپاهان استفاده کرد و در تلاش برای ارتقای آمادگی این بازیکنان بود.

در دقیقه ۸۸ مسابقه گل سوم سپاهان روی پاس هادی محمدی و ضربه جواد اکبری به نتیجه رسید تا سپاهانی‌ها در این مسابقه پیروزی را ازآن خود کنند.

گفتنی است، طلایی‌پوشان که به منظور آماده‌سازی خود، در کمپ اسپایر دوحه مستقر بودند، تمرینات خود را در این کمپ دنبال کرده و سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند.

نخستین دیدار تدارکاتی سپاهان نیز مقابل قطر اسپورت قطر با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید؛ دومین دیدار تدارکاتی سپاهان نیز مقابل السیلیه قطر در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =