سید محمدرضا حسینی

پس از کش و قوس‌های فراوان محمدرضا حسینی، وینگر سابق سپاهان که برای حضور در ذوب‌آهن به توافق دست یافته بود؛ ناگهان سر از نساجی مازندران در آورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا حسینی، وینگر باتجربه فوتبال کشورمان که فوتبال خود را از فجرسپاسی شیراز شروع کرد و با حضور در ذوب‌آهن نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت؛ پس از پیوستن به سپاهان نیز به روند خوب خود ادامه داد اما مصدومیت‌های بدموقع و افت عملکرد فنی باعث شد حضورش در سپاهان به اندازه تیم سبزپوش اصفهان طولانی نشود.

یک نیم‌فصل حضور قرضی در گل‌گهر سیرجان کمکی به بهبود وضعیت این بازیکن با اخلاق فوتبال کشورمان نکرد و صحبت‌هایی در خصوص مصدومیت او طولانی شدن دوری وی از مستطیل سبز شد؛ سرانجام روزهای پایانی نیم‌فصل نخست بیست و سومین دوره لیگ برتر اخباری در خصوص بازگشت رسمی این بازیکن به ذوب‌آهن در محافل فوتبالی به گوش رسید، اخباری که با توجه به حضور حسینی در تمرینات شاگردان ربیعی دور از ذهن نبود و همه در انتظار اعلام رسمی باشگاه ذوب‌آهن بودند و حتی محمد ربیعی نیز در گفت‌وگویی این خبر را تأیید کرد.

صفحات مجازی باشگاه ذوب‌آهن اما هیچگاه این خبر را به صورت رسمی منتشر نکردند تا باشگاه نساجی مازندران با انتشار عکس محمدرضا حسینی در کنار نمادهای این باشگاه خبر از جذب این بازیکن با قراردادی به مدت یک فصل و نیم بدهد.

در سناریویی دیگر حضور حامد حدادی، ستاره بسکتبال کشورمان نیز در باشگاه ذوب‌آهن با سرنوشتی مشابه مواجه شد؛ سنتر ۲۱۸ سانتی بسکتبال ایران پس از بازگشت از چین و خداحافظی از تیم ملی به دنبال حضور در لیگ داخلی بود و از آبان ماه سال جاری حرف و حدیث‌هایی در خصوص پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان مهران حاتمی شنیده شد.

این شایعات خیلی زود رنگ واقعیت به خود گرفت و این بازیکن ۳۸ ساله اهوازی در نخستین روزهای آذر ماه با حضور در سالن ملت اصفهان دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و کاله را به نظاره نشست تا همه چیز برای این انتقال جذاب محیا باشد.

با گذشت چند هفته از حضور حدادی در اصفهان اما خبری از پیوستن رسمی او به جمع گاندوهای اصفهانی نبود تا بررسی چگونگی وضعیت قرارداد او با ذوب‌آهن، پای ثابت مصاحبه‌های بعد از بازی مهران حاتمی باشد و او نیز هر بار ابراز امیدواری کند تا این انتقال هر چه زودتر نهایی شود.

این اتفاق در نهایت رخ نداد و حدادی تصمیم گرفت به تیم پالایش نفت آبادان بپیوندند تا پس از ۲ ماه انتظار حاتمی برای تقویت تیمش به فکر گزینه دیگری باشد.

به نظر می‌رسد سابقه مصدومیت این دو ستاره فوتبال و بسکتبال ایران در کنار مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن از اصلی‌ترین دلایل نهایی نشدن این دو انتقال باشد؛ باید منتظر بود و دید مدیران باشگاه ذوب‌آهن برای تقویت دو تیم اصلی باشگاه خود برای ادامه فصل چه تدابیری در نظر خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =