اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فولاد

عضو هیئت مدیره ایدرو و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: توسعه تکنولوژی بعد از بومی‌سازی و ساخت داخل در دستور کار جشنواره ملی فولاد ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی صادقی نیارکی، عضو هیئت مدیره ایدرو و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با اشاره به نقش تشکل‌ها در توسعه اقتصادی کشور اظهار کرد: جریان سازی نخستین نقش این تشکل‌ها است، سال ۹۷ که تصمیم بر برگزاری این جشنواره گرفته شد روند خوبی طی شد و در سال ۹۸ میز تعمیق ساخت و تقاهم‌نامه‌ها در دستور کار این جشنواره قرار گرفت.

وی افزود: در اواخر سال ۱۴۰۰ حدود ۱۴ میز ساخت در اتاق بازرگانی تشکیل شد و امروز تنها صنعت فعال در متعهد به این امر فولاد است.

عضو هیئت عامل ایدرو با اشاره به اینکه تشکل اقتصادی می‌تواند جهت‌گیری و توسعه آینده را تدوین و تبیین کند، ادامه داد: این نگاه را در جای جای فعالیت‌های انجمن فولاد شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از ساخت داخل و بومی‌سازی توسعه تکنولوژی و طراحی تولید را باید در دستور کار قرار دهیم، گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده آینده جهت‌گیری آینده این جشنواره توسعه تکنولوژی دیده شده است.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه جهت‌گیری اقتصادی و جهت‌گیری پیشرفت از دیگر رویکردهای تشکیل انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی است، اضافه کرد: همچنین باید به اطلاع‌رسانی و توانمندسازی اعضای تشکل‌ها و اقدامات آنها نیز توجه شود.

وی دفاع مشروع از منافع ذی نفعان را دیگر رسالت تشکل‌های اقتصادی دانست و ابراز کرد: باید سندیکایی در صنعت فولاد راه‌اندازی شود که بتواند این امر را مدیریت و پیگیری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =