شمس آذر - سپاهان

حیدر سلیمانی کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی سپاهان و شمس آذر پرداخت.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، حیدر سلیمانی در مورد قضاوت دیدار شمس آذر قزوین و سپاهان که با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید، اظهار داشت: در صحنه گل مردود سپاهان محمدرضا منصوری به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد زیرا پس از برخورد شوت میلاد زکی‌پور به تیر دروازه و ریباند آن رضا اسدی که با سینه توپ را درون دروازه قرار داد در وضعیت آفساید نبود. در این صحنه بازیکن شماره 6 شمس آذر آفساید را پر کرده بود.

وی افزود: محمدرضا منصوری کمک داور اول این بازی تجربه دو دوره حضور در جام جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی مختلفی را دارد اما مدتی است که از لیست داوران بین‌المللی کشورمان خارج شده و به همین دلیل شاید انگیزه سابق را نداشته باشد.

کارشناس داوری تصریح کرد:‌ در دقیقه 100 نیز بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند حاج ملک باید برای آنها پنالتی بگیرد اما در آن لحظه بازیکن شمس آذر قزوین روی شهریار مغانلو خطایی انجام نداد و باید خطای مهاجم زردپوش اعلام می‌شد به همین دلیل تصمیم داور درست است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه 80 هم داور باید آوانتاژ می‌داد در آن لحظه هیچ خطایی از جانب مدافع سپاهان و مهاجم شمس آذر رخ نداد اما در شرایطی که بازیکن تیم قزوینی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف بود داور به سود شمس‌آذر خطا گرفت این تصمیم هم درست نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =