شمس آذر - سپاهان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در یک بازی بحث برانگیز با شکست مقابل شمس آذر صدر جدول لیگ برتر ایران را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌ فوتبال شمس آذر قزوین از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان سپاهان اصفهان بود که در این مسابقه پرحاشیه با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

تک گل بازی را رحمان جعفری در دقیقه ۶ به ثمر رساند تا در نهایت سه امتیازی باارزش به اندوخته قزوینی‌ها افزوده شود. در نیمه اول شمس آذر یک گل زد و چندین و چند گل هم نزد. در این نیمه نه مهاجمان شمس آذر قصد گلزنی داشتند و نه پیام نیازمند اجازه داد دروازه‌اش بیش از یک بار باز شود.

سپاهان در نیمه دوم نمایشی بهتر داشت و در مقابل شمس آذر چشم به ضدحملات دوخته بود. در این نیمه هر دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد تا در نهایت همان یک گل جعفری سرنوشت بازی را مشخص کند.

براساس این گزارش، تیم سپاهان در دقیقه ۹۰ توسط رضا اسدی به گل رسید که محمدرضا منصوری با پرچمی اشتباه گل را مردود اعلام کرد. این مسئله اعتراض شدید سپاهانی‌ها را به دنبال داشت. در دقایق تلف‌شده مسابقه جو ورزشگاه ملتهب بود و هر سوت داور واکنش سپاهانی‌ها را به دنبال داشت و حاشیه‌های داوری تا دقایق پایانی ادامه یافت. سپاهان و کادر فنی در یک صحنه کاملا مشکوک معتقد به یک پنالتی برای تیمشان در دقایق پایانی وقت‌های اضافه بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج‌ملک بود که به هومن ربیع‌زاده و علیرضا جعفرپور از شمس آذر و محمد کریمی از سپاهان کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۸۵ مسابقه هم ژوزه مورایس بعد از دریافت کارت زرد دوم توسط داور مسابقه اخراج شد. رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان هم در دقایق تلف‌شده و در اعتراض به صحنه مشکوک پنالتی اخراج شد.

با این شکست در بازی پرحاشیه امروز، سپاهان متحمل سومین باخت متوالی خود شد. پیش از این سپاهان مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با باخت از زمین خارج شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =