آئین تجلیل از رانندگان و کارمندان برتر توکا به مناسبت هفته حمل و نقل

مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توکا فولاد گفت: افزایش سرمایه‌گذاری در مجموعه توکا فولاد به نوعی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و ایجاد اشتغال و به کارگیری نیروی جوان تاثیرگذار است.

احمدرضا سبزواری در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل به عنوان یک ضرورت استراتژیک شناخته شده اظهار کرد: در همین راستا طی یک سال اخیر حدود ۱۰۰ دستگاه کشنده به شرکت اضافه شده است.

وی ادامه داد: شرکت حمل و نقل ریلی توکا فولاد، توکا تدارک و شرکت حمل و نقل توکا فولاد با یکدیگر کنسرسیومی را ایجاد کردند که رویکرد جدیدی در راستای لجستیک بار است.

مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توکا فولاد معتقد است که حمل و نقل یک زیربنا و اساس کار کارخانه‌های بزرگ است و به کمک آنها از درب کارخانه تا مصرف کننده پشتیبانی انجام می‌شود و نوید حرکت‌های جدید و رو به جلوی مجموعه حمل و نقلی این مجموعه، حوزه لجستیک و لجستیک‌های جدید است.

وی با بیان اینکه در شرکت سرمایه‌گذاری توکا افزایش سرمایه‌ به ثبت رسید و این یکی از دستاوردهای این مجموعه است، گفت: سرمایه شرکت از ۴۰۰ میلیارد به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و برای تداوم آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

سبزواری خاطر نشان کرد: افزایش سودآوری گروه توکا فولاد در این ۶ ماهه که بر روی کدال هم قرار گرفت رشد قابل توجهی داشته که ناشی از برنامه‌ریزی دقیق شرکت‌ها و افزایش بهره‌وری آنها در سودآوری مجموعه‌هاست.

وی در خصوص برنامه‌های جدید برای حوزه سرمایه‌گذاری توکا گفت: برنامه‌ها از قبل به سهام داران عمده فولاد مبارکه ارائه شده و کلیات آن مورد قبول واقع شده و امیدواریم با بررسی دقیق‌تر این پیشنهادات جهش عمده و بزرگی را برای شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد شاهد باشیم.

مدیر عامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توکا فولاد با اشاره به نقش این مجموعه در ایفای مسئولیت اجتماعی گفت: همین که افزایش سرمایه‌گذاری انجام می‌شود باعث جذب نیروی کار جدید و به کارگیری جوانان از منطقه در فعالیت‌های بیشتر می‌شود و در این صورت ایجاد اشتغال نقش پررنگی در ایفای مسئولیت اجتماعی دارد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =