آئین تجلیل از رانندگان و کارمندان برتر توکا به مناسبت هفته حمل و نقل

مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد گفت: توسعه سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت افق‌های بلند از جمله استراتژی‌های توکا فولاد است که این شرکت بخش عمده حمل و نقل کشور را پشتیبانی ‌می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، احمدرضا سبزواری، مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد در مراسم تجلیل از رانندگان و کارمندان برتر و بازنشستگان شرکت حمل و نقل توکا به مناسبت هفته حمل و نقل و با اشاره به سیاست‌های فولادمبارکه اظهار کرد: توسعه سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت افق‌های بلند از جمله استراتژی‌های توکا فولاد است که این شرکت بخش عمده حمل و نقل کشور را پشتیبانی ‌می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع این شرکت در حمل و نقل ریلی کشور سهم قابل توجهی دارد و حمل و نقل نیروهای شرکت بزرگ فولادمبارکه توسط شرکت توکا سبز انجام می‌گیرد.

سبزواری با بیان اینکه مجموعه توکا فولاد در حوزه‌های حمل و نقل، صنعت، خدمات و پشتیبانی و سایر حوزه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: حمل و نقل یکی از مهمترین شریانات اقتصادی کشور و به نوعی خون در رگ‌های اقتصاد کشور به شمار می‌روند.

استراتژی‌ هلدینگ توکا فولاد حرکت به سمت افق‌های بلند است/سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیاردی در توکا حمل و نقل طی یک سال

مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد تصریح کرد: از ابتدای تولید تا توزیع در شرکت بزرگ فولادمبارکه نیازمند حمل و نقل هستیم که ورود مواد اولیه به فولاد مبارکه و رسیدن محصولات به دست مصرف کننده بدون حمل و نقل امکان پذیر نیست.

وی افزود: تمرکز برنقاط استراتژیک باعث شد که نگرش‌ها در شرکت بازبینی شود و توسعه یک سال اخیر در این شرکت برابر با توسعه ۳۰ سال گذشته به شمار می‌رود و این نتیجه هم‌افزایی مجموعه‌های حمل و نقلی در گروه توکا فولاد است.

سبزواری با اشاره به نقش مسئولیت اجتماعی و سرمایه‌گذاری در افزایش تعداد مکانیزم‌ها، گفت: توسعه با اشتغال‌آفرینی و دعوت به کار نیروهای جوان و جدید همراه می‌شود که این امر در کاهش نرخ بیکاری موثر است.

وی رویکرد شفافیت‌های مالی و سرمایه گذاری را باعث ایجاد اعتماد دانست و افزود: رویه شفاف‌سازی مالی به دقت و به جد دنبال می‌شود و این رویکرد جزو افتخارات این شرکت است.

استراتژی‌ هلدینگ توکا فولاد حرکت به سمت افق‌های بلند است/سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیاردی در توکا حمل و نقل طی یک سال

بنیامین حیدرزاده، مدیرعامل شرکت حمل و نقل توکافولاد نیز در این مراسم بیان کرد: ۳۲ سال از تاسیس شرکت حمل و نقل توکا فولاد می‌گذرد که در این یک ساله اخیر توفیقات و موفقیت‌های روزافزونی را کسب کرده است.

وی با اشاره به گزارش عملکرد یک ساله این شرکت بیان کرد: طی یک سال اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شرکت انجام شده که همت سرمایه گذاران این شرکت را نشان می‌دهد و خرید ۱۰۰ دستگاه مکانیزم نیز از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

حیدرزاده شکست رکورد سرمایه گذاری و رشد شاخص‌ها را نتیجه تلاش صادقانه رانندگان، همکاران و پیمانکاران دانست و افزود: هرچه چرخ دستگاه‌های مکانیزم‌ درجاده حرکت کند پرچم این شرکت بالاتر می‌رود.

وی با اشاره به دیگر دستاوردها خاطر نشان کرد: افزایش بیش از ۲۵۷ درصدی سرمایه، افزایش تناژ بارنامه حمل و نقل،ثبت رکورد سفرهای بدون حادثه در آبان ۱۴۰۲، افزایش‌۲۲ درصدی پروژه‌های درون شرکتی و ... از جمله این دستاوردهاست.

استراتژی‌ هلدینگ توکا فولاد حرکت به سمت افق‌های بلند است/سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیاردی در توکا حمل و نقل طی یک سال

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از تمبر اختصاصی شرکت حمل و نقل توکا فولاد به مناسبت سالروز تاسیس آن رونمایی شد و از رانندگان، کارکنان برتر و بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =