• ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
  • کد خبر: 46815
  • readingTime: ۱ دقیقه
گمرک ترانزیت کالا بندر

مدیرکل گمرکات استان اصفهان از افزایش بیش از سه برابری درآمدهای گمرکی استان در چهار سال گذشته بدون توجه به نرخ ارز خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، رسول کوهستانی پژوه با بیان اینکه صادرات گمرکات استان نیز در این مدت ۱.۵ برابر و واردات ۲ برابر شده است،اظهار کرد: گمرکات استان در چهار سال گذشته با بسته‌های حمایتی و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های گمرک ایران، تسهیلات و خدمات متنوعی را به فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ارائه داده است.

وی ادامه داد: گمرکات اصفهان در زمان شیوع کرونا و تعطیلی ادارات بدلیل آلودگی هوا و سخت‌ترین شرایط هم فعال بود و به ۹ هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی، تولیدی و فعال اقتصادی استان خدمات رسانی کرد.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به ارتقای توان گمرکات استان بیان داشت: گمرکات اصفهان با برخورداری از ۴۴ انبار اختصاصی رتبه نخست کشور را در تعداد انبارها و رتبه نخست را در استرداد حقوق ورودی به صادرکنندگان کسب کرده است.

وی اضافه کرد: سازمان جهانی گمرک شعار سال ۲۰۲۳ را حمایت از کارکنان گمرک با نگاه به آینده، تشویق و اشتراک‌گذاری دانش اعلام کرده است.

کوهستانی پژوه با اشاره به ایجاد مرکز آموزش منطقه‌ای در گمرک اصفهان گفت: با بهره برداری از این مرکز زمینه ارائه آموزش های لازم به پرسنل گمرکات این استان و سایر استان ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان به گمرکات استان اصفهان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: بازسازی سالن اجتماعات، اصلاح شبکه توزیع برق، تکمیل و به روزرسانی دوربین های مدار بسته، محوطه سازی محوطه، تجهیز و به روزرسانی اتاق سرور و دیوارکشی گمرک کاشان انجام شده است تا زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بیشتر به فعالان اقتصادی فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =