پالیزدار

مدیرعامل mstid در ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» گفت: صنایع بزرگ عاملی برای پیشرفت و توسعه کشور هستند و از این رو شرکت فولاد مبارکه با ورود جدی به عرصه نوآوری باز در این زمینه اقدامات بزرگی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه صبح سه شنبه در ششمین همایش سرمایه‌گذاری «فولادی‌شو» در فولاد هرمزگان اظهار کرد: صنایع بزرگ باید برای بقای خود از ظرفیت‌های موجود استفاده‌ای حداکثری داشته باشند که در ایران میانگین این عدد برای صنعت فولاد چیزی حدود ۶۵ درصد است.

وی افزود: این در حالی است که در فولاد مبارکه چیزی حدود ۱۰۰ درصد از ظرفیت موجود استفاده می‌شود اما این برای ما کافی نیست و ما به دنبال بقای حداکثری با استفاده از نوآوری هستیم تا به شرکتی دو سو توان تبدیل شویم.

مدیرعامل mstid خاطر نشان کرد: این اتفاق با سرمایه‌گذاری صنعت فولاد و شرکت‌هایی چون فولاد مبارکه محقق می‌شود که مجموعه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولادمبارکه در این زمینه متولی کار شده است.

وی تصریح کرد: هر چقدر جلوتر برویم میزان مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد دنیا بیشتر می‌شود و اقتصادهای بزرگ در این زمینه اقداماتی مهم و جدی را رقم زده‌اند.

پالیزدار تصریح کرد: فولادمبارکه چیزی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان طی ۱.۵ سال گذشته در شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی گفت: این شرکت با ایجاد بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان ریسک سرمایه‌گذاری را کم کرده است و فولادمبارکه مبالغ خوبی را از این شرکت‌ها خریداری کالا انجام داده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: به دنبال تقویت منابع مالی پارک‌های علم و فناوری در کشور هستیم که در این زمینه امروز اقدامات خوبی برای استان هرمزگان انجام می‌شود. همچنین برای حمایت از پایان‌نامه‌هایی که در زمینه صنعت فولاد است امروز بودجه قابل توجهی در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است ششمین رویداد «فولادی شو» با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر به میزبانی فولاد هرمزگان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =