دهقانی

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در آئین امضای سندهای همکاری توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی گفت: ۲۱ پروژه پیشنهادی فولادمبارکه در قانون جهش تولید اقتصاد دانش‌بنیان حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان حمایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز شنبه ۴ آذرماه در آئین امضای سندهای همکاری توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی در خانه فناوری و نوآوری ایران اظهار کرد: ما در دوره چهارم معاونت علمی ریاست جمهوری ۲ رویکرد مستقل توسعه فناوری با نگاه کاشتن برای آینده و ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در اقتصاد واقعی کشور شامل نفت، معدن، ماشین سازی و ...این دو رویکرد را پیاده سازی خواهیم کرد، ادامه داد: قانون راهبردی جهش تولید دانش بنیان یک قانون درست در مجلس بود که بسیار تاثیرگذار است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز در ۲۶ پروژه پشنهادی فولاد مبارکه که همه اجرایی می‌شود ۲۱ پروژه مورد تایید فناورانه معاونت فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است، ادامه داد: این پروژه‌ها به ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند، حداقل به میزان ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قانون جهش در تولید اقتصاد دانش بنیان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال آینده شاهد افتتاح همه این پروژه‌ها باشیم، از سویی باید توجه داشت که باعث خوشحالی است که صنایع بزرگ کشور از جمله فولاد مبارکه که صنعتی پیشران است الگوی شرکت‌های کوچکتر است و در این شرایط، اقدامات فولاد مبارکه در این صنایع ادامه دار خواهد بود.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه امروز قراردادهای خیر و مبارکی به امضا خواهد رسید، ادامه داد: این اسناد برکات خوبی برای صنعت و معدن کشور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =