تفاهمنامه

۴ تفاهم‌نامه همکاری در حوزه صنایع فلزی و معدنی با حضور وزیر صمت و معاون علمی ریاست جمهوری در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو و در خانه فناوری و نوآوری ایران به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ۴ تفاهم‌نامه همکاری در حوزه صنایع فلزی و معدنی کشور با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، محمدرضا موثقی نیا رئیس هیئت عامل ایمیدرو، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه، امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، ‌علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان و جمع دیگری از مسئولان در خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) امضا شد.

موافقت‌نامه همکاری مشترک هوشمندسازی معدن و تکمیل فناوری‌های وابسته به آن نخستین سند امضا شده در این آئین بود که بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت صمت، ایمیدرو و شرکت ملی صنایع مس ایران امضا شد که به دنبال آن هوشمندسازی ۵ معدن مس در کشور آغاز می‌شود.

امضای تفاهم‌نامه توسعه اقتصاد دانش بنیان و بومی‌سازی اقلام گلوگاهی صنعت فولاد بین شرکت فولاد مبارکه و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دومین اتفاق این رویداد بود.

با امضای این تفاهم‌نامه مجموعه فولاد مبارکه از یک بهره بردار به یک توسعه‌دهنده تبدیل خواهد شد.

تفاهم‌نامه توسعه فناوری SMR نیز در این نشست بین فولاد سنگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه امضا شد.

همچنین تفاهم نامه توسعه فناوری RHF  بین فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از دیگر اسنادی بود که در این آئین به امضا رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =