حمید سرسوق

مربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان گفت: کشتی اصفهان دوباره سرپا شد، سپاهان بسیار در این مسیر کمک کرد، نتیجه‌ای که در کوتاه‌مدت برنامه‌ریزی کرده بودیم را کسب کردیم و امیدوارم در سال‌های آینده شاهد افتخار آفرینی بیشتر جوانان اصفهانی حتی در سطوح بین‌المللی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسابقات قهرمانی کشتی‌فرنگی جوانان کشور در سال ۱۴۰۲ به مدت ۲ روز به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.

در این مسابقات سروش خواجه‌امیری و حسین خودسیانی که از محصولات آکادمی کشتی‌فرنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستند به ترتیب در اوزان ۵۵ و ۸۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز شدند.

حمید سرشوق، مربی تیم جوانان کشتی‌فرنگی سپاهان در گفت‌وگو با ایراسین در رابطه با این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات در سطح مطلوبی برگزار شد، تیم جوانی داشتیم که در سال‌های آینده نیز فرصت شرکت در لیگ جوانان را خواهند داشت.

وی افزود: به هدفی که داشتیم در این مسابقات دست پیدا کردیم، طلسم‌شکنی کردیم و پس از سال‌ها مدال طلای کشور را کسب کردیم، مدال‌های نقره و برنز زیادی در این سال‌ها به دست آورده بودیم اما مدال طلا را پس از حدود ۲۰ سال کسب کردیم.

سرشوق تصریح کرد: این موفقیت را مدیون حضور رسول جزینی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستیم که کشتی اصفهان دوباره سرپا شد، سپاهان بسیار در این مسیر کمک کرد، نتیجه‌ای که در کوتاه‌مدت برنامه‌ریزی کرده بودیم را کسب کردیم و امیدوارم در سال‌های آینده شاهد افتخار آفرینی بیشتر جوانان اصفهانی حتی در سطوح بین‌المللی باشیم.

مربی تیم کشتی‌فرنگی سپاهان در پایان گفت: خواجه‌امیری کشتی‌گیر خوب و حرف‌گوش‌کنی است و رسول جزینی نیز به او گفته بود که می‌تواند موفق باشد، در بزرگسالان نیز می‌تواند به تیم ملی راه یافته و آینده درخشانی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =