هرسیج

رئیس دانشگاه اصفهان در آئین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه دانشگاه اصفهان گفت: ۳۲ هکتار از فضای دانشگاه به مسئله نوآوری اختصاص یافته است و ما در این زمینه آماده هر نوع همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان، صبح شنبه در آئین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه دانشگاه اصفهان اظهار داشت: صنعت فولاد یکی از صنایع بزرگ کشور است و مایه مباهات ایران به ویژه در دوران تحریم است که بسیاری از نیازهای کشور را برطرف کرده است.

وی ادامه داد: مدیرعامل فولاد مبارکه به خوبی سکاندار این شرکت هستند و به ایشان و همه همکارانشان خداقوت می‌گوئیم.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ماهیت شهری و استانی ندارد و دارای جنبه ملی و بین المللی با ماهیت اقدامات علمی و پژوهشی است، تصریح کرد: ما بحث جامعه‌محوری و تمدن‌سازی را در این دوره در دانشگاه اصفهان دنبال کرده‌ایم و از این رو قرار بر این شد همه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در جهت نیازهای روز جامعه برنامه‌ریزی و تدوین شود.

وی با بیان اینکه آمایش آموزش عالی استان و فعالیت‌های جدید که به نفع کل کشور است را در دستور کار داریم، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است و بر این باوریم که مطابق با نیازهای آموزشی رشته‌های درسی را تدوین کنیم و حتی سرفصل درس‌ها را نیز باتوجه به نیازها تعریف کنیم.

هرسیج تصریح کرد: ما قرار است دانشکده علوم‌وفنون راهبردی را معطوف به آینده راه‌اندازی کنیم، این ظرفیت برای تحقق اهداف فولاد مبارکه بسیار مناسب است.

وی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مرکز نوآوری فولاد مبارکه دانشگاه اصفهان گفت: ۳۲ هکتار از فضای دانشگاه به مسئله نوآوری اختصاص یافته است و ما در این زمینه آماده هر نوع همکاری هستیم.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه ارزش افزوده کالاهای صادراتی فولاد مبارکه را با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی افزایش خواهیم داد، تصریح کرد: دانشگاه اصفهان از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است و در حوزه صنایع خلاق نیز همکاری خوبی داریم.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم هاب مجتمع آزمایشگاهی کل کشور را در دانشگاه اصفهان راه‌اندازی کنیم، ابراز داشت: این امر نیاز به تامین تجهیزات آزمایشگاهی دارد و فولادمبارکه در این زمینه می‌تواند بهترین بازوی همکاری برای ما در این پروژه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =