لوگو فولاد مبارکه

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۶ آبان‌ماه را به ثبت رساندند.

به گزارش ایراسین، آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته چهارم آبان ۴۰۴ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۲ میلیون و ۹۱۲ هزار تن انواع کالا و محصول و ۳۰۰ دستگاه وانت کارا به ارزش ۲۷ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۲ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان برآورد شد.

بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۲۶ آبان را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ثبت معامله ۱۰۶ هزار و ۸۰۰ تن تختال، ورق سرد خودرو، ورق سرد لوازم خانگی و ورق گالوانیزه به ارزش ۳ هزار و ۵۴ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

ملی صنایع مس ایران (فملی) با فروش ۶ هزار و ۲۰۰ تن مس کاتد، مس مفتول، مس کم عیار و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان، دوم شد.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) با فروش ۹۱ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان، سوم شد.

فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با ثبت معامله ۹۲ هزار و ۲۰۰ تن شمش بلوم به ارزش یک هزار و ۱۲۱ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

فولاد خوزستان (فخوز) با ثبت معامله ۵۴ هزار و ۱۹۰ تن شمش بلوم، تختال C و آرگون به ارزش یک هزار و ۳۸ میلیارد تومان پنجم شد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر (کگل) با فروش ۲۱۷ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و ۳۲ میلیارد تومان ششم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ثبت معامله ۱۶۰ هزار و ۱۴۰ تن کنسانتره و گندله سنگ آهن، شمش بلوم، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش ۹۹۸ میلیارد تومان، هفتم شد.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با فروش ۴۱ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله به ارزش ۶۴۶ میلیارد تومان در رتبه هشتم ایستاد.

پالایش نفت بندرعباس (شبندر) نیز با ثبت معامله ۵۱ هزار تن وکیوم باتوم، گوگرد گرانوله و لوب کات سنگین به ارزش ۵۸۱ میلیارد تومان نهم شد.

صنایع تولیدی دنیای مس کاشان یک هزار و ۵۴۰ تن مس مفتول به ارزش ۵۲۹ میلیارد تومان فروخت و دهم شد.

«فولاد» صدرنشین برترین‌های هفته در بورس کالا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =