مرکز نوآوری دانشگاه اصفهان

تا دقایقی دیگر آئین افتتاح مرکز نوآوری فولادمبارکه دانشگاه اصفهان با حضور مدیرعامل فولادمبارکه و رئیس دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. همچنین در قالب رویداد فولادینو سلسله نشست‌های «هم‌گرا»، «هم‌مسیر»، «دمودی» و «عصرانه کارآفرینی»، «ترنج» و ... به همت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه نیز در ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تا دقایقی دیگر آئین افتتاح مرکز نوآوری فولادمبارکه دانشگاه اصفهان با حضور مدیرعامل فولادمبارکه و رئیس دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

مراکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه‌های کشور به همت فولاد مبارکه راه‌اندازی شده و تعدادی نیز در حال راه‌اندازی است که هدف از راه‌اندازی این مراکز تقویت اکوسیستم فناوری و نوآوری دانشگاه‌های کشور است. در این مراکز تعدادی از دانشجویانی که پایان‌نامه‌های آنها بر اساس مگاترم‌های فولاد مبارکه تعریف می‌شود، بعد از بررسی در کمیته عالی انتخاب و مورد حمایت قرار می‌گیرند به صورتی که برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا مبلغ ۵۵ میلیون تومان و دکتری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

گفتنی است، همزمان با افتتاح مرکز نوآوری فولادمبارکه دانشگاه اصفهان، رویداد «فولادینو» برگزار خواهد شد. در قالب رویداد «فولادینو» سلسله نشست‌های «هم‌گرا»، «هم‌مسیر»، «دمودی» و «عصرانه کارآفرینی»، «ترنج» و ... به همت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه نیز در ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رویداد «فولادینو» فرصتی برای سرمایه گذاری فولاد مبارکه در تیم‌ها و هسته‌های فناور دانشگاه اصفهان است که اولویت‌های موضوعی آن عبارتند از، اقتصاد چرخشی، پرعیارسازی منابع سنگ آهن، پایداری و تولید فولاد سبز، محصولات فولادی پیشرفته، انقلاب صنعتی چهارم، صنایع مرتبط با فولاد، مواد مصنوعی و تجهیزات و فرایندهای نوین.

نشست «همگرا» در راستای تعامل شرکت فولادمبارکه با جامعه نخبگانی دانشگاهی دانشگاه اصفهان است که از ساعت ۱۳ تا ۱۵ امروز ۲۷ آبان‌ماه در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.

همچنین نشست «هم‌مسیر» با بررسی فعالیت‌های صورت گرفته در ایران و جهان و ترسیم مسیر مناسب برای توسعه، امروز شنبه ۲۷ آبان‌ماه از ۱۵ الی ۱۷ در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =