• ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
  • کد خبر: 45917
  • readingTime: ۲ دقیقه
ورزشگاه نقش جهان

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تنها در یک مورد به دلیل منورها و مواد دودزا در ورزشگاه‌ها نگران جان مردم هستیم که اگر این مسائل هم کمتر شود، مشکل دیگری نخواهد بود.

به گزارش ایراسین، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در حاشیه کارگاه دانش افزایی سرپرستان تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ های استان که به میزبانی هیات فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ارتقای دانش و استانداردسازی برگزاری رقابت‌های فوتبال، حلقه مفقوده ما بحث بروزرسانی و انتقال تجربیات مدیریت روز فوتبال است؛ استان‌هایی که در این رابطه پیش‌قدم باشند در کنار آن‌ها قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: از لیگ‌های داخلی هر استان بحث دانش‌افزایی را شروع می‌کنیم، اصفهان یکی از اولین استان‌هایی است که این کار را انجام می‌دهد، با یک دوره دو روزه در اصفهان حضور داریم، آیین‌نامه برگزاری مسابقات، کنترل مسابقات، وظایف مسوولان برگزاری، آماده‌سازی زمین‌های چمن و مدیریت کنفرانس‌ها از مسائل مورد بحث در این کارگاه خواهد بود.

مهدی تصریح کرد: سال‌های طولانی است که چنین دوره‌های استانداردی برگزار نشده است، احکام انضباطی که صادر می‌شود بعضا ناشی از عدم اطلاع مسوولان مربوطه است، فضای فوتبال ما در خصوص بحث خدمت به فوتبال سلیقه‌ای بوده است.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در خصوص برنامه‌ریزی رقابت‌های فصل جاری گفت: برنامه ما در اول فصل کاملا چیده شد، دو حلقه مفقوده وجود داشت که ما ناچار بودیم برنامه‌ها را با فواصل زمانی ۲ تا ۳ هفته اعلام کنیم، حضور تیم‌های ملی امید در رقابت‌ها یکی از موارد مبهم بود.

وی ادامه داد: در رابطه با لیگ قهرمانان آسیا نیز در ابتدا خیلی از مسائل از جمله محل میزبانی تیم‌ها نامشخص بود و ما ناچار بودیم برای روشن شدن این موضوعات برنامه‌ها را به صورت مقطعی اعلام کنیم.

مهدی با بیان این که ما حداکثر تلاش خود را برای موفقیت تیم امید انجام دادیم اما این اتفاق رخ نداد، خاطرنشان کرد: بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان را به دلیل فاصله کم زمانی تا دیدار آسیایی لغو کردیم، مشابه این تقویم برای پرسپولیس اتفاق افتاد.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در خصوص فاصله کم بازی سپاهان و استقلال‌خوزستان با زمان پایان اردوی تیم ملی گفت: ما این مجوز را داریم که ۴۸ ساعت پس از حضور بازیکنان در کشور بازی‌ها را برگزار کنیم، اما همیشه با تعامل رفتار کردیم و روز سوم یا چهارم را برای برگزاری بازی در نظر گرفتیم؛ تیم‌های آسیایی تیم‌های ملی ما هستند، سازمان لیگ به هیج تیمی نگاه رنگی ندارد.

وی با بیان این که لیگ جاری در اواخر خرداد سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید، افزود: از حالا تا پایان نیم‌فصل اگر یک بازی معوقه شود، نیم‌فصل به موقع به پایان نخواهد رسید، تقویم بسیار فشرده است و ۴ تورنمنت همزمان را در این نیم‌فصل داریم؛ لیگ بعد از ۱۵ تا ۲۰ خرداد ماه یا حتی زودتر به پایان خواهد رسید.

مهدی با اشاره به میزبانی‌های خوب سپاهان و ذوب‌آهن در اصفهان گفت: سپاهان و ذوب‌آهن در سال‌های اخیر میزبانی‌های بسیار خوبی را داشتند، دو تیم با سابقه کشور هستند که همیشه در مسابقات آسیایی حضور داشتند و سال‌هایی که ورزشگاه فولادشهر میزبان این رقابت‌ها بود را به یاد دارم.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تنها در یک مورد به دلیل منورها و مواد دودزا در ورزشگاه‌ها نگران جان مردم هستیم که اگر این مسائل هم کمتر شود، مشکل دیگری نخواهد بود؛ این دستورالعمل و قانونی است که جای بحث ندارد و اقلام آتش‌بازی باید استاندارد باشد.

وی در پایان گفت: تمام مسابقات معوقه ما مربوط به نمایندگان آسیایی است، البته آن‌ها تقصیری ندارند و نسبت به تیم‌های دیگر با فشردگی بیشتری کار خود را دنبال می‌کنند؛ امیدوارم پس از جام ملت‌ها و موفقیت تیم ملی در این مسابقات، نیم‌فصل دوم با نظم و آرامش خاطر بیشتری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =