ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانید شرایط و لحظات خوبی را سپری نکردیم و شرایط سختی بود، این برد نشان دهنده شخصیت بازیکنان و باشگاه است که به خوبی از چالش‌ها برمی‌آیند.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: برد مهمی بود،‌ مخصوصا وقتی این‌گونه بازی را در لیگ قهرمانان آسیا ببرید؛ به بازیکنان بابت این برد تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: شب خوبی برای بازیکنان آلمالیق نبود و نتوانستند کیفیت خود را نشان دهند، کیفیت آن‌ها این نبود و می‌دانم کیفیت خیلی بهتری دارند.

مورایس در مورد حضور هواداران گفت: بابت حضور هواداران نساجی که ماندند و تیم ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم؛ هواداران سپاهان با وجود مسافت زیاد حضور پیدا کردند و نشان دادند هر لحظه کنار ما هستند و همبستگی خود را نشان دادند؛ بابت حضور بانوان نیز تشکر می‌کنم، حضور آن‌ها مهم و انرژی مضاعفی بود، یکی از دلایل برد ما حضور هواداران و بانوان بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: شروع خوبی در بازی داشتیم، یک گل زدیم و ۲ گل زدیم که توسط VAR رد شد، از ابتدا قصد خود را نشان دادیم، زیباست که لحظات باکیفیت را نشان دادیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، آلمالیق دفاع می‌کرد و به دنبال ضد حمله بود، بازیکنان تمرکز بالایی داشتند و نشان دادند یک تیم هستند؛ این بازی کیفیت فوتبال ایران بود که به کل دنیا نشان دادند.

مورایس همچنین عنوان داشت: می‌دانید شرایط و لحظات خوبی را سپری نکردیم و شرایط سختی بود، این برد نشان دهنده شخصیت بازیکنان و باشگاه است که به خوبی از چالش‌ها برمی‌آیند؛ نتیجه باید در زمین رقم بخورد و برخی مسائل تمرکز را از تیم می‌گیرد اما تیم واکنش خوبی نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: برخی مواقع ممکن است ببریم یا ببازیم و این طبیعی است باید از پس آن بربیاییم، ذهنیت را درست کردیم زیرا به دنبال موفقیت هستیم، فوتبال بازی می‌کنیم تا کیفیت خود را نشان دهیم و به دنبال لذت و شادابی هستیم؛ نیاز است که کیفیت را به هواداران نشان دهید.

وی افزود: اتفاقات هفته پیش زیاد از حد بود، امیدوارم یاد بگیریم با چالش‌ها زندگی کنیم، قصد داریم همه چیز عادلانه باشد و کسی را در برابر کسی قرار ندهیم، امتیازاتی که از ما در لیگ و آسیا گرفتند، در زمین نبود و قلب به گریه در می‌آید و طبیعی است بدون تمرکز به زمین بروید.

مورایس در مورد بازی با پرسپولیس گفت: فقط در مورد بازی فردا پرسپولیس فکر کردم و آرزو می‌کنم بازی را ببرند زیرا تیم خوب و باکیفیت هستند و قرار است نماینده خوب ایران باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص شانس صعود سپاهان بیان کرد: بازی می‌کنیم که بهترین و صدر جدول باشیم، می‌توانیم اول شویم یا دوم شویم به مرحله بعد صعود کنیم، می‌توانیم دوم شویم و به مرحله بعدی نرویم؛ به دنبال موفقیت هستیم و تلاش می‌کنیم و باید ببینیم نتایج چطور رقم می‌خورد.

وی در پایان گفت: به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنم، تیم خودمان مهم است که تمرکز روی تیم خودم داشته باشم، غیرممکن، غیرممکن است و می‌توانیم هرچیزی که بخواهیم را به دست بیاوریم، پیش‌بینی نمی‌کنم زیرا تجربه زندگی من باعث شده که بگویم فردا به من تعلق ندارم و خدا در مورد فردا تصمیم می‌گیرد و باید زندگی کنیم.

مورایس در مورد فرشاد احمدزاده عنوان کرد: فرشاد بهترین بازیکن زمین ش و می‌توانست در بسیاری از بازی‌ها بهترین باشد، وی یکی از رهبران تیم ما است، گل زد و به کیفیت خود اعتبار داد، اما دنبال گل زدن وی نباشید، کیفیت و موقعیت‌سازی فرشاد از صد گل مهم‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فرشاد علاوه بره موقعیت‌سازی به دنبال گلزنی نیز بود، امیدوارم در آینده فرشاد فقط به موقعیت‌سازی فکر نکند و به گل زدن هم فکر کند، در همه بازیکنان ایرانی، فرشاد یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان و متفاوت‌تر از بقیه است، بازیکنان از جمله فرشاد کیفیت بالایی نشان دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =